קורס מזכירות בכירות וניהול משרד - לימודי בוקר בכפר סבא

קורס מנהלות לישכה
במשרד של המאה ה-21 "מזכירה" היא כבר מילה שהתרוקנה מתוכנה המקורי, כי הרי ממילא כבר אין צורך לזכור כמעט כלום כשיש מחשב ויומן אלקטרוני. עוד שפע פעולות מסורתיות של המשרה נזנחו הודות לכלים המשוכללים הניצבים בכל עמדת עבודה; אם פעם היה תפקיד המזכירה להקליד מסמכים, הרי שכיום בכל מחשב יש תוכנת עיבוד תמלילים ומדפסת, אם בעבר היתה מנתבת שיחות במרכזייה הטלפונית, כיום כל עובד ממילא מקבל ישירות את הפניות המיועדות אליו בסלולרי האישי שלו. תהליכים אלו לא רוקנו מתוכנה את עבודת המזכירה, אלא דווקא שחררו אותה ממלאכות שירות מרגיזות ומטריחות בדרך להפוך למנהלת אדמיניסטרטיבית של יחידת הפעילות או בקיצור, מנהלת לשכה.

אין מי שעבד במשרד מורכב ולא פגש את המזכירה המקצוענית, זו אשר ידה בכל ויד כל בה, זו שלעתים נדמה כי היא עצמה המנהלת ובעלת הבית של העסק; היא מרכזת את פעילותו, בקיאה בכל מהלכיו, מגשרת, מפשרת ומתפעלת את העובדים, ואפילו מהווה עבורם אוזן קשבת ותומכת. כך קרה שהקידמה הטכנולוגית שדרגה תפקיד זה מעוזרת קטנה לכדי מנהלת אדמיניסטרטיבית בפועל.
 
בקטגוריה זו באתר ריכזנו את כל לימודי קורס מזכירות בכירות, מנהלות לישכה וניהול משרד המתקדמים מעבר להכשרת הבסיס. רוב המסלולים בעמודים הבאים מכשירים להסמכות המקצועיות סוג 2 וסוג 3 של משרד הכלכלה; אלו הם לימודים מגוונים ורב-תחומיים העוסקים בצדדים שונים של מלאכות המשרד השונות, המתאגדים למכלול ידע רחב המאפשר למזכירה באמת לשמש כמנהלת מערכת משרדית.
 
נושאי הלימוד
עבור הסמכת סוג 2, נלמדות שלוש חטיבות ידע מרכזיות:

מינהל - עקרונות המבנה הארגוני, הכרת התהליך הניהולי ומושגיו, תקציב, הפעלת עובדים וסגנונות ניהול. תקשורת בארגון: מינהלית, פנים וחוץ ארגונית, פורמלית ובלתי-פורמלית, יחסי ציבור וטלמרקטינג, תכנון וארגון המערך המשרדי ותחנת העבודה במשרד הממוחשב, עיבוד ועדכון מידע, אנגלית עסקית ומדוברת.
 
פיננסים - מושגי יסוד בחשבונאות ובכלכלת ישראל, ביניהם רישום דו-צדדי, מאזן בוחן ומטרתו, סוגי מיסים שונים בדגש על מע"מ. דו"ח קופה קטנה, מונחי יסוד בסחר בינלאומי ומסמכי סחר חוץ.
 
מעשי - תכתובת עסקית, פנים ארגונית ומסחרית, מסמכים מנהליים, תכתובת באנגלית, עיבוד תמלילים, דואר אלקטרוני , יומן פגישות, חיוג וספר טלפונים, מחולל תוויות, רשימת תפוצה, ארכיב אלקטרוני, מילון ממוחשב, עיבוד תמלילים בהקלדה עיוורת אנגלית ועברית
 
בהסמכת סוג 3 נערכת העמקה ושכלול הידע ברוב הנושאים שהוזכרו, ועליהם נוספים חדשים:

מינהל – תהליכי רה-ארגון, יחסי גומלין בין הארגון וסביבתו, מיומנויות בניהול משאבי אנוש וניהול כח אדם, כולל שיטות בהפעלת עובדים ובהדרכתם המקצועית. ידע בסיסי במערכות יחסי העבודה בארגונים ובחוקי העבודה, ניהול זמן, אירועים וארגונם, ארגון ישיבות, אירוח. פיקוח ומעקב ליעול עבודת המשרד ולפישוט תהליכי העבודה, עיבוד מידע לצורך הכנת חומר רקע, ניירות עבודה או עמדה. הכרת מסמכים משפטיים כגון הסכם, חוזה, הצהרה בשבועה, ייפוי כוח ומכתבי הסגה.
 
המשרד הממוחשב - מחולל ישומים ויישומיו השונים, תקשורת נתונים: רשתות תקשורת מקומית ומרחבית, מאגרי מידע בארגון, מאגרי מידע חיצוניים ופנימיים, איחזור מידע ואבטחתו.
 
תנאי הקבלה
להסמכת משרד הכלכלה סוג 2 חובה להיות בוגרות 12 שנות לימוד ובעלות ותק של שנתיים בעבודה במקצוע מזכירות, לחילופין ניתן להיבחן לאחר שנת ותק אחת של עבודה במקצוע לאחר הסמכת סוג 1. עבור תעודת מקצוע סוג 3 נדרשת תעודת מקצוע סוג 2 ולצידה ותק כולל של שלוש שנים במקצוע.
 
לימודי קורס מזכירות בכירות וניהול משרד מתקיימים במספר מקומות לימוד ברחבי הארץ: חיפה, רמת גן, נתניה, כפר סבא ובעוד מקומות רבים נוספים.
 

קרא עוד על קורס מזכירות בכירות וניהול משרד - לימודי בוקר בכפר סבא

נמצאו 13 קורסים

מזכירות בכירות


מכללת פאר חולון
מזכירה עוסקת בענייני מנהלה של ארגון או יחידה כלשהי בו. בין היתר תפקידיה כוללים תיאום פגישות, טיפול במידע הזורם למשרד, קבלת פניות שונות אל היחידה הארגונית וסגל הניהול שלה, מתן
קורסים - לימודי בוקר

מנהלות משרד سكرتارية


מכללת סטרים
מזכירה בכירה משמשת בארגון בתפקיד חשוב ומרכזי, גם מבחינת העשייה וגם מבחינת המעמד לו היא זוכה במסגרת מבנה הפעילות. התפקיד דורש בו זמנית ידע ומיומנות בתחומים שונים ומגוונים. קורס זה
קורסים - לימודי בוקר

מזכירה בכירה – התמחות משפטית


מאסטר קולג'
קורס משולב להכשרת מנהלות לשכה בהתמחות משפטית, אשר מאפשרת תעסוקה במשרדי עורכי דין, בתי משפט, לשכות משפטיות וכדו'. זוהי התמחות בעלת דרישה גבוהה בשוק העבודה, וזאת בשל הדרישות הייחודיות ממזכירות
קורסים - לימודי בוקר

ניהול לשכה עם התמחות במשאבי אנוש


אוניברסיטת חיפה - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ
המשאב האנושי הוא אחת מהתשומות החיוניות בארגון, בעבר היה ניהול הלשכה תפקיד אדמיניסטרטיבי בלבד, כמענה לטלפונים, קביעת פגישות ותיאומים, אבל כיום תפקיד זה קיבל תפנית, והפך לתפקיד ניהולי בכיר הכולל
חיפה

מזכירה בכירה ומנהלת לשכה


מאסטר קולג'
לרוב בתי העסק נדרשת מזכירה לניהול הנושאים האדמיניסטרטיביים, הניירת והפניות הטלפוניות, בין אם מדובר במיזם היי-טק, משרד עורכי דין, חברות פרטיות או ציבוריות. המזכירה היא חלק עיקרי וחיוני ועיקרי במשרד,
חיפה

ניהול לשכה ומזכירה בכירה - התמחות משפטית רפואית וחשבי שכר


המכללה לניהול וקריירה- הכשרה מקצועית ולימודי תעודה
מסלול מעמיק ומקיף הכולל את כל ההיבטים של ניהול המשרד אשר מעניק לכם ידע בכל ההתמחויות השונות בתחום המזכירות (מזכירות משפטית, מזכירות רפואית וחשבות שכר), ומאפשר לכם לצאת אל שוק
נתניה

מזכירה בכירה (מנהלת לשכה) משפטית, רפואית


מכללת אורנס לניהול
מזכירה בכירה ומנהלת לשכה מהווה כגורם מפתח בהצלחת כל ארגון; לידיה מגיע המידע החשוב והרגיש ביותר, והיא משמשת ערוץ קשר מרכזי להנהלה הבכירה. משימתה דורשת אחריות ושיקול דעת מעמיק בנוגע
חיפהחדרהאשדוד

ניהול שירותי משרד


גלובל
המודל של עבודה מרחוק יצר שינויים בדפוסי העבודה של כל מי שעוסק בשירותי משרד. השינוי הוא כה מהותי עד כי קיימים תחומי ידע שלמים אותם יש ללמוד על מנת לנהל
נהריהקורס אינטרנטי

מנהלת לשכה ומזכירה בכירה רפואית / משפטית


המכללה המשותפת
המזכירה מנהלת בפועל את המשרד, ולכן נדרשת לידע מקצועי ומיומנות רב תחומית. דרושה לה יכולת עבודה בצוות וכלים להפעלתו. היא האחראית על תפעול טכנולוגיות מודרניות, חולשת על קבלת מידע והפצתו.
חיפהסח'ניןנתניהחדרה

מנהלות לישכה


מכללת ניהולית רחובות
ניהול משרד זה הרבה יותר מלענות לטלפונים ולהכין קפה לבוס. המשרד המודרני דורש מיומנויות רבות ומגוונות, החל בשליטה בכלי אופיס דרך תיוק ממוחשב ועד לניהול מידע. מזכירה טובה הינה יד
רחובות

מזכירה בכירה כולל התמחות בביטוח ומשפטים


המכללה לניהול
קורס מזכירות בכירה מעניק כלים משמעותיים לעבודה במזכירות, לצד יידע מקצועי בשרות לקוחות ובשיווק. הקורס מיועד להכשיר את המשתתפות לעבודה כמזכירות בכל אירגון, משרד, מפעל וחברה.   מקום הלימודים קרית אתא.   מתכונת הקורס 200 ש"ל,
קריית אתא

מזכירות כללית - ניהול מערכות משרדיות


מכללת און ליין
כיום, כאשר כל ארגון מרכז, מזרים ומנתב כמויות של מידע בין גורמים ואנשים שונים, הופכת עבודתה של המזכירה לאחראית ודינמית יותר, והיא עסוקה פחות בניתוב של פניות, לטובת ניתוב של
נצרת

מנהלות משרד כללי + בכירה


המכללה העירונית להשכלה
מנהלת המשרד מהווה דמות מרכזית בכל ארגון. היא יושבת על צומת מרכזית של קבלת החלטות ולמעשה מסננת את המידע הזורם במעלה הפירמידה. קורס זה יכשיר אתכן ויעניק לכן ידע מקצועי
נתניה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מאמרים

הנהלת חשבונות - המקצוע והלימודים

הנהלת חשבונות הוא הבסיס לכל חברה קיימת, אשר באמצעותו ניתן לבצע מעקב אחר התנודות הכלכליות ואף לצפות לתהליכים פיננסיים שעלולים לקרות בחברה.

קורסי מזכירות – אז והיום

מזכירות הפכו להיות לב ליבה של כל הנהלה ומחלקה. תחומי האחריות שלהן גדלו וכוללים כיום גם הכנת מצגות, ניהול ומעקב אחרי פרוייקטים,

קריירה במזכירות: יש דבר כזה

לפני שמתחילים קורס הקלדה עיוורת קורס הנהלת חשבונות קורס ניהול מערכות משרדיות   הקורס הבסיסי

המדריך לעצמאי המתחיל

יש אנשים שעבודה כשכירים אינה מתאימה להם או שהמקצוע שלהם הוא כזה אשר לא ניתן לעבוד בו כשכירים, אלה יכולים להיות צבעים,

מזכירות משפטית – ניהול משרד עם ערך מוסף

מזכירות משפטית הינו תפקיד ייחודי ממגוון בחינות , ועקב כך התפקיד מיועד לנשים בעלות רצון להתמסר לקריירה ,

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי

מסננים בתחום קורס מזכירות בכירות וניהול משרד - לימודי בוקר בכפר סבא