עדי מלול הינה בעלת נסיון של למעלה מ- 20 שנה בניהול משרד ואדמיניסטרציה אשר בתחילת דרכה עבדה כשכירה ולאחר מכן הקימה עסק מצליח למתן שירותי משרד בשם: "עדי ניהול משרד".
עדי הפכה ממזכירה שכל מה שציפו ממנה היה מענה לטלפונים, תיאומי פגישות ותיוקים, לגורם מרכזי בחברה. היא ארגנה כנס ארצי גדול, הכינה דוחות בקרה שמדדו שביעות רצון לקוחות, אפיינה ממשקי לקוחות בתוכניות שירות של העסק ועוד, כשבנוסף היא לקחה על עצמה משימות שיווק משמעויות.
בשלב זה היא הבינה שהיא רוצה להעביר את הידע הזה למזכירות אחרות ולהעצים אותן בדיוק כמוה.