אנשי מקצוע מיומנים בשיווק ופרסום במדיה החברתית הם מצרך מבוקש כיום, וחברות רבות מחפשות אנשי ניו מדיה עם מומחיות בניהול תוכן ופרסום במדיה חברתית. מסלול הכשרה ותיק ומקצועי זה משלב שיעורים תיאורטיים, מקרי בוחן והתנסות מעשית ממשית עם ידע בכלים טכניים ושיווקיים. הידע הנרכש מתאים למעוניינים לשלב ערוץ מדיה חברתית בארגונם, בין אם באמצעות ניהול ספקים, או בניהול עצמאי ישיר בארגון או עבור ארגון. הקורס מקנה הבנה וכלים להשתלבות בשוק העבודה בתפקידי ניהול תוכן ונוכחות במדיה חברתית, וכן לניהול קמפיינים מבוססי תוצאות. הלימודים כוללים פרויקט גמר שמטרתו הקניית מיומנויות עבודה בצוות מקצועי, דרך הדמייה מעשית של תהליך העבודה על קמפיין מסחרי שינוהל לאורך הקורס.
הטבה לגולשי אתר קורסים: 5% הנחה לנרשמים. מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס100 ש"ל, 20 מפגשים.
קהל היעדהמעוניינים בפיתוח קריירה/הסבה מקצועית לתחום השיווק והפרסום,למעוניינים להקים ולנהל מדיה חברתית בארגון שלהם, יזמי דיגיטל המעוניינים לפתוח סוכנות עצמאית לקידום עסקים בדיגיטל.
תנאי קבלהבוגרי 12 ש"ל בעלי רקע/ניסיון בשיווק של שנתיים, או בוגרי 15 ש"ל במקצועות של תקשורת, שיווק/פרסום וניהול, לחסרי רקע/ניסיון בשיווק. מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 ש"ל (קריאה וכתיבה). מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ואינטרנט. ועדת קבלה נושאי הלימוד· מבוא לשיווק ואסטרטגיה למדיה חברתית· תוכן במרחב הדיגיטלי· ניהול נוכחות אורגנית וממומנת בפייסבוק· ניהול נוכחות בזירות חברתיות משלימות – אינסטגרם ויוטיוב· הקמת דפי נחיתה· ניהול משברים, מוניטין וקהילות ברשת· כלים משלימים לניהול הפעילות הדיגיטלית· פרויקט גמר