כל מה שצריך לדעת כדי לנהל מכון קוסמטיקה מצליח. כולל ניהול וגיוס עובדים, בניית סדרות ומכירה של סדרות, ניהול הקבלה, שימור לקוחות, שיווק לקהל קיים וחדש, ניהול כספי ועוד נושאים רבים. רוב התלמידות מדווחות על הישגים יציבים וקבועים המתבטאים בעליות של עשרות ומאות אחוזים במכירות שלהם וכל זה ביתר קלות. זה לא רק עלייה חד פעמית כי הן יודעות איך לעבוד בצורה נכונה באופן קבוע בעזרת ספרות מקצועית וליווי שוטף. המסלול מעניק פתרון למי שרוצה לפתח את המכון שלה לכדי פעילות עסקית רצינית ולא חובבנית.
מקום הלימודים
ראשון לציון
מתכונת הקורס
13 מפגשים בני 5 שעות כל מפגש, פעם בשבוע. המשך ליווי ותמיכה עסקית במשך חצי שנה לאחר סיום הקורס
קהל היעד
כל מי שעוסק במקצועות היופי והאסתטיקה: קוסמטיקיאות, טכנאיות ציפורניים, מספרות, מנתחים פלסטיים
הסמכה
בוגרת האקדמיה לניהול ושיווק של הלגה רקנטי
נושאי הלימוד
-
מבוא, תדרוך מלא ובסיסי לגבי הקורס, מה מצופה, מה עליך לעשות על מנת להעלות את התפוקה וההכנסות במכון באופן מיידי
- ניהול -מהי חלוקת הזמן הנכונה במכון, כיצד עליך לעשות זאת, מהו רצף הנושאים שעליך לקדם במכון שלך, תוכנית למכון ויעדים
- איתור מצבו האישי והנפשי של הלקוח-התמודדות עם לקוחות מכל הסוגים, מול מה את עומדת ולדעת מה לעשות כדי להביאע לתוצאות חיוביות עם כל אחת
- הכלי המרכזי לטיפול בהתנגדויות והתמודדות עם לקוחות ביצירת עסקאות ושמירת לקוחות קיימים. הדרך להביא אותם לעבור דרך כל הטיפולים השונים במכון
- אתיקה ומצבי פעולה, הדרך לשרוד כמכון וכיצד להבטיח זאת. מהו המעקב שעליך לנהל אחרי ביצועי המכון ונוסחאות להתמודדות עם מצבים עסקיים שונים
- ניהול התקשורות במכון וכל נושא כוח אדם החל מגיוס העובדת הנכונה , כיצד לתגמל אותה, על מה להחתים אותה, איך להדריך אותה
- שיווק לקהל חדש, כל השאלות והתשובות . היכן לפרסם, מה לפרסם, מה יש לכתוב ואיפה להציג את הדברים , כיצד לטפל בלקוחה חדשה
- ניהול כספי במכון הקוסמטיקה, מהי מדיניות ניהול הכספים הנכונה, ההוצאות השונות ומה הן אמורות להיות
- התנהלות טכנית במכון. כיצד יש לבנות סדרות ולספק אותן. תכשירים ומכשירים הכרחיים להצלחת המכון
- הכנת תכנית וחזון עבור המכון , כיצד יש לנהל אותו. הגדרת היעדים וכיצד יש להשיג אותן, סיכום כל החומר הנלמד