גם אירועים פרטיים הפכו מזמן ל"הפקה", חתונה מושקעת היום יותר מ"החדרת מוצר" של חברה מסחרית. לימודי הפקת אירועים הינם הכרחיים לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום. בכל ארגון שבו מבצעים פרויקטים חווייתיים באופן קבוע הופך הידע והיכולת לראות את התמונה בשלמותה לחיוני ולגורם קריטי בהצלחת כל פרויקט. מטרת הקורס היא להכשיר בצורה מקצועית מפיקים לכל הסוגי האירועים, פרטיים ומסחריים ציבוריים וממלכתיים, קטנים והמוניים ולהפגישם עם מגוון הספקים והיוצרים לאירועים. במסלול יוצגו תבניות מקובלות לייזום, ניהול והפקת פרויקטים תוך שימת דגש על למידה חווייתית, שבה התרגול המעשי הוא חלק אינטגראלי מתהליך הלימוד.
המכללה מסייעת בהשמה לעבודה.
מקום הלימודים
תל אביב
, פנים ארגוני בכל הארץאו היברידי (ת"א+זום)
.
מתכונת הקורס
242 ש"ל, מסלול ערב בשעות 16:30-20:30. הקורס יכלול סיורים ותרגילי עבודה חווייתיים באתרי אירועים ובאתרי הפקה בכלל, השתתפות בכנס המפיקים השנתי, סיור בתערוכות ומאחורי הקלעים, סיור הקמות טרם פתיחת אירועים, מפגשי חברות מהענף. כמו כן תרגילי עבודת הפקה - הכנת מצגות, הפקת פעילות קד"מ, פיצוח בריפים של לקוחות ולסיום תרגיל מסכם.
קהל היעד
חיילים משוחררים, סטודנטים, מנהלי מח' תרבות ואירועים, מנהלי/ות מרקו"ם בחברות היי טק, מנהלי/ות רווחה, משאבי אנוש בחברות מסחריות, קהל רחב עם זיקה מתאימה לתחום, העוסקים בעולם האירועים ורוצים הכשרה מקצועית.
הקורס מוכר לתשלום באמצעות פקדון החיילים המשוחררים.
הסמכה
תעודת גמר מטעם בית הספר להפקה, המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז. המסלול מאפשר לתלמידים להיכנס בבטחה לתחומי הפקת אירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים, בינלאומיים, אירועים המוניים, ימי כיף, ערבי גאלה, מסיבות, פסטיבלים, כנסים, ימי גיבוש, ימי עיון, תערוכות ומרכזי מבקרים, קד"מ שטח ומדיה ושיווק חווייתי, כמו גם לנגזרות ההפקה כגון קריאיטיב, אינטרנט, תקשורת שיווקית, מולטימדיה, עיצוב, הפקה טכנית ועוד.
נושאי הלימוד
- תורת ההפקה - מושגי יסוד, מהות הניהול, הפרוייקט וסוגיו
- ניהול ושימור לקוחות
- חוזים, תקציבים, הנה"ח, ביטוח ספקים ולקוחות
- ניהול משברים - בתהליך, בהקמות ובאירוע
- הכנת פרזנטציה, שיקולים בבחירת לוקיישן מול לקוחות
- רישוי וביטחות באירועים. בעלי תפקיד בשטח
- סוגי אירועים - פרטיים, עסקיים, רווחה, ציבוריים, המוניים, פסטיבלים, אירועי חוצות ועוד.
- גיוס חסויות - איך, כמה ולמה?
- קונספקט אירוע, ליין אפ אומנותי, עיצוב אווירה ובחירת אמני במה ופעילויות שטח עפ"י קונספט
- עיצוב, בינוי, מיתוג לקוח בשטח ותפאורת שטח
- תערוכות - Out door, In door, כנסים ומרכזי מבקרים
- מופעים - במה (מוסיקה, הצגות ובימויים), מופעי רחוב, מופעי אווירה וזכויות יוצרים
- פעילויות קד"מ חווייתי - מתחמים באירועים, נקודות מכירה ויצירת זהות בין המותג לחוויה
- שיווק ויח"צ של אירוע - בחירת אייטמים נכונים למטרה
- פרסום 360 - טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט, גרילה ושתפ"ים
- תוכן שיווקי, חיבור בין מסך ושטח