התוכנית מתמקדת בהקניית ידע וכלי ניתוח הדרושים לתפקידי ניהול בתחומי השיוווק השונים, תוך התמקדות בהביטים בינלאומיים תרבותיים ואסטרטגיים. תחומים אלה כוללים ניהול ופיתוח מוצרים ומותגים גלובליים, ניהול ערוצי שיווק גלובליים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית ונושאים בתחומי השיווק באינטרנט. הסטודנטים ילמדו להתמודד עם סוגיות שיווקיות רב לאומיות כמו שיווק ירוק ושיווק רב שכבתי, וייחשפו לשיטות של ניתוחי שווקים, התנהגות צרכנים בין לאומית המתייחסת לסוגיות תרבותיות ותהליכי קבלת החלטות בתחומים שונים של ניהול השיווק. הכלים שילמדו יתורגלו בפועל כהכנה לקראת תפקידים מגוונים בתחום השיווק בחברות בחזית המחקר והמעשה בענף השיווק המודרני, תוך התמקדות בראייה הגלובלית כגון אסטרטגיה שיווקית, שיטות מחקר בשיווק, מערכות הפצה ושיווק מוצרים עתירי טכנולוגיה.
מקום הלימודים
אור יהודה
מתכונת המסלול
3 סמסטרים רציפים כולל סמסטר קיץ. פעמיים בשבוע, לימודי ערב בשעות 17:00-22:00.
תנאי קבלה
תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה, ראיון אישי. בוגרי מוסדות מחו"ל חייבים להציג גם אישור שקילות לתואר מהלשכה להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל. ועדת חריגים למי שאינם עומדים בתנאי הסף. לימודי השלמה לפני תחילת הסמסטר לסטודנטים שלא למדו, בתואר הראשון 12 נ"ז ביסודות הכלכלה, התנהגות ארגונית, יסודות השיווק ויסודות המימון. השלמה לחסרי רקע בסטטיסטיקה, מתמטיקה ויישומי מחשב וכתיבה אקדמית.
הסמכה
תואר שני M.B.A. במנהל עסקים
נושאי הלימוד
- חשבונאות
- ניהול קשרי לקוחות
- מיצירתיות לשיווק בעסקים
- גלובליזציה בעולם ובישראל
- עיצוב ושיווק שירותים
- שיווק גלובלי
- אסטרטגיה שיווקית
- אחריות תאגידית
- טיפוח מצויינות בשירות בארגונים
- מערכי מידע שיווקיים
- יזמות עסקית
- אנגלית עסקית
- אסטרטגיה עסקית ופיננסית למנהלים
הסילבוס של MBA במנהל עסקים בהתמחות שיווק טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!