התפיסה השיווקית המודרנית מבוססת על קיום הארגון, כיחידה כלכלית המכוונת לספק מוצרים ושירותים לשביעות רצון קבוצת לקוחות, תוך שמירה על יעילות והשגת רווח. מטרת המסלול היא להקנות לסטודנט ידע וכלי ניתוח הדרושים לתפקידי ניהול בתחומי השיווק השונים. תחומים הכוללים ניהול מוצרים ומותגים, ניהול ערוצי שיווק, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, מכירות, שיווק שירותים ועוד. הסטודנט ילמד לכתוב תוכנית שיווק וייחשף לשיטות של ניתוח שווקים, אסטרטגיה שיווקית, התנהגות צרכנים והחלטות בתחומים השונים של ניהול השיווק. הכלים שילמד הסטודנט יתורגלו במסגרת קורסים מתקדמים בצורות שונות.התוכנית מותאמת למעוניינים להכשיר עצמם בתחום ניהול השיווק, תוך התמקדות בהיבטי פרסום ותקשורת, והיכרות מעמיקה עם מרכיבי תחום השיווק המודרני על כלל היבטיו. המסלול מיועד להקנות ידע תיאורטי עדכני וכלים יישומיים בתחום השיווק שיאפשרו להתחיל קריירה מבטיחה בתחום. בנוסף, התוכנית מאפשרת למנהלים בעלי נסיון מתחומי ניהול אחרים להתוודע לתחום השיווק, ולמנהלים העוסקים בשיווק, להגיע לתפקידי ניהול בכירים ומאתגרים בתחום זה.
מקום הלימודיםאור יהודה
מתכונת הקורס3 שנים קלנדריות כולל אפשרות ללימודי קיץ. לימודי הערב בשעות 17:00-22:00, לימודי יום ו' בשעות 08:30-13:30.
תנאי קבלהתעודת בגרות בממוצע משוקלל של 80 לפחות, כולל מתמטיקה 3 יח"ל - 85 לפחות, 4 יח"ל - 75 לפחות, 5 יח"ל - 65 לפחות, או בעלי תעודות שוות ערך מחו"ל, או מכינה קדם אקדמית אוניברסיטאית, בממוצע משוקלל 80 ומעלה. מעל גיל 30 ללא בגרות או הממוצע הנדרש, חייבים במכינה קדם אקדמית.
הסמכהתואר ראשון במנהל עסקים. מרכז השמה ייחודי מאפשר חשיפה לחברות שונות במגזר העסקי והציבורי. פרקטיקום למצטיינים המאפשר השתלבות בחברות במובילות וצבירת ניסיון תעסוקתי משמעותי
נושאי הלימוד- משפט עסקי, כלכלת ישראל, אתיקה
- מתמטיקה, אנגלית, סטטיסטיקה, כתיבה אקדמית, חשבונאות, מבוא לביטוח
- התנהגות צרכנים, יסודות התנהגות ארגונית
- יזמות, יסודות השיווק, ניהול מותג
- כלכלה מקרו ומקרו, יסודות המימון
- ניהול מכירות ומוכרים, שיווק באמצעות האינטרנט
- שיווק מדיה, שיטות מחקר, תכנון שיווקי אסטרטגי - פלנינג
- ניהול משאבי אנוש, קבלת החלטות ניהוליות, מערכת בקרה והערכה בארגון
- שיווק קמעונאות וערוצי אספקה
- ניהול ושיווק עסקים קטנים ובינוניים
SMB- מימון יישומי, חשבונאות ניהולית, חסכון פנסיוני
- פרסום ומדיה במאה ה-21, עקרונות הטכנולוגיה הדיגיטלית והשפעתה על הפרט והסביבה
- שיפור איכות השירות ויצירת נאמנות לקוח
- יזמות עסקית במרחב הדיגיטלי, היזם, הארגון היזמי והקשר יזמות חדשנות
- פרקטיקות באימון, העצמה אישית ומקצועית, אימון עסקי, פסיכולוגיה חיובית
- שימושי מחשב, הגליון האלקטרוני במימון
- מהפכות חברתיות – מצדק חברתי ליזמות חברתית
- ניהול, תכנון ועיצוב חווית לקוח, טכנולוגיות בשירות
e-service- מעקב, בקרה ושיפור ביצועים בשירות, נכסיות לקוחות בחברות שירות גלובליות
- יישומים דיגיטליים בסביבת עבודה אינטראקטיבית, כלכלה ועסקים בעידן הדיגיטלי
- כלכלת נדל"ן, מזיהוי הזדמנות עסקית ליזמות מעשית
- יחסי ציבור, פרסום וקידום פוליטי, קמפיינינג, תוכן שיווקי, ניהול קריאייטיב ופרסום
- שירות בגישה אחרת – ללמוד מהטובים ביותר
- האיחוד האירופאי: יחסים ושיתופי פעולה עם ישראל, היבטים תרבותיים, פרקטיקות שיווקיות, הזדמנויות עסקיות ויזמות בשוק האירופאי המשותף ובזירת המסחר הגלובלית, ניהול בשוק האירופאי