לרוב בתי העסק נדרשת מזכירה לניהול הנושאים האדמיניסטרטיביים, הניירת והפניות הטלפוניות, בין אם מדובר במיזם היי-טק, משרד עורכי דין, חברות פרטיות או ציבוריות. המזכירה היא חלק עיקרי וחיוני ועיקרי במשרד, גורם מרכזי בהתנהלות התקינה והיעילה בו. בניהול יעיל של לשכות מנכ"לים ובעלי תפקיד בכירים נדרש מנהל או מנהלת לשכה שידעו לתאם פגישות, ולנווט בין נתונים ובין הגורמים השונים בחברה.
מקום הלימודים
חיפה.
מתכונת הקורס
80 שעות לימוד במשך חצי שנה.
תנאי קבלה
12 שנות לימוד.
הסמכה
דיפלומה מטעם מכללת מאסטר קולג'.
נושאי הלימוד
- ניהול חשבונות
- ניהול לשכה ומשרד ממוחשב
- ארגון ותיוק
- כלכלה, חשבונות וכספים
- ניהול רשומות
- תקשורת בין-אישית
- מתן שירות
- דיני עבודה ועסקים
- שיווק
- הקלדה, מעבדי תמלילים וכתיבה מנהלית
- דו"חות ופרוטוקולים
- יחסי ציבור
- מאגרי מידע