סדנא פנים ארגונית המיועדת לחברות המעוניינות בהדרכה לקבוצת מעצבים בלבד (לא מיועדת ללקוחות פרטיים). הצורך להתמודד בשוק האגרסיבי והתחרותי של המטבחים מחייב את המעצב להיות מקצועי בעיצוב אך גם בעל מיומנויות מכירה גבוהות. מטבחים טובים ואיכותיים אינם ערובה למכירה, את המטבחים צריך לדעת למכור. מטרת הסדנא: תרגול כלים ומיומנויות לניהול מנצח של מכירות וניהול מו"מ עם הלקוח. ניתן לקיים גם אימון אישי במקום העבודה למעצבים שיכלול מפגשים בהם המאמן ילווה את המעצב בעבודתו יצפה בתהליכי מכירה שהוא מבצע, ייתן משוב לשיפור מיומנויות וטיפים במכירה.מקום הלימודיםבארגונים וחברות בכל רחבי הארץ. מועדי הסדנא והשעות יתואמו עם החברה. מתכונת הקורסהלימוד יהיה יישומי והמשתתפים בסדנא יתרגלו את הנלמד ויבצעו סימולציות של מכירת מטבחים אותם הם מוכרים תוך התייחסות למצבי אמת בעבודתם ולמאפייני הלקוחות, סוגי ההתנגדויות הרלוונטיות וכד'. במהלך הלימוד יתבצע שימוש בטלוויזיה במעגל סגור להמחשת ותרגול הנלמד.
קהל היעדהסדנא מיועדת למעצבים ואנשי מכירות מטבחים, גם לחברות קטנות המעוניינות בקורס לצוות מעצבים או אנשי מכירות נושאי הלימוד- שלבי המכירה ומרכיבי מכירה מנצחת של מטבח
- כללי פעולה מקצועית בשוק המטבחים
- המעצב כיועץ דרכי פעולה והתנהגות המובילים למכירה
- פתיחת שיחת מכירה ופנייה ללקוח כיצד לפנות ומה לומר
- זיהוי ואיתור צרכי לקוחות בתחום המטבחים:
- תשאול: ממה להתחיל ומה חשוב בתשאול, כיצד לברר צרכים, ציפיות, כיוון, טעם, מחיר
- בניית ההצעה ללקוח: כיצד מחליטים מה לבנות ומהי ההצעה הראשונית שיש להציג ללקוח
- כיצד להציג ולהתאים מטבח ללקוח
- ניהול מו"מ עם הלקוח - וכיצד להציע אופציות במחירים שונים
- טיפול בהתנגדויות - ובטיפוסי לקוחות.
- תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף בעבודת איש המכירות / מעצב
- שימור לקוחות ויצירת לקוח חוזר- איך עושים את זה
- מתן השרות ככלי מכירה
- סניף פנים-ארגוני בכל הארץ
הסילבוס של סדנת מכירות למעצבי מטבחים טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!