המגמה מכשירה בוגרים להשתלבות כאנשי שיווק ומכירות בשווקים תחרותיים ודינמיים. פיתוח מיומנויות שימוש בטכניקות כמותיות ואיכותניות לצורך ניהול מערכות שיווק ומכירות. הלימודים מתאימים למועמדים המעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות, על מנת לעסוק בשיווק ומכירות בענפי תעשייה ושירותים במגזר העסקי והציבורי.
מקום הלימודיםירושלים.
מתכונת הקורס4 סמסטרים בלימודי יום או 6 סמסטרים במסלול משולב (לימודי ערב + יום ו') כולל פרוייקט גמר
קהל היעדהמעוניינים להשתלב בכלל ענפי המשק מאחר שהבוגרים הכרחיים לתפקוד ארגונים וליצירת אינטגרציה בין המחלקות השונות בארגון.
תנאי קבלהתעודת בגרות מלאה או ציון חיובי ב 3- מבחני בגרות: מתמטיקה, אנגלית,עברית, או מעל גיל 35 בעל 12 שנות לימוד, או סיום מכינה טכנולוגית (קדם) או מכינה קדם אקדמאית.
הסמכההנדסאי תעשיה וניהול, בכפוף למבחנים חיצוניים: כלכלה תעשייתית, סטטיסטיקה, ניהול מחסנים, מכס ושילוח בינלאומי.
נושאי הלימוד- מתמטיקה
- אנגלית
- מקצועות ייצור
- שרטוט טכני
- התנהגות ארגונית
- מדידות
- מבוא לשיווק
- ניהול המכירות
- פרסום
- הפצה
- שיווק בינלאומי ותעשייתי
- התנהגות צרכנים
- שיווק רשתי
- המחרה
- תוכנית עסקית לקידום, הפצה או החדרה של מוצר או ארגון