הסדנא מיועדת לארגונים וחברות המעוניינים בקורס לקבוצת עובדים בחברה או במוקד (לא מיועד ללקוחות פרטיים).בשוק שבו "כמעט כולם" מבצעים מכירות או תאום פגישות בטלפון, על איש המכירות הטלפוני להיות מיומן לעמוד בלחץ לקוחות, ליצור עניין ואמון ולקדם מכירה או פגישה. מטרת הקורס הינה לימוד שיטות וכלים ולתרגל מיומנויות לניהול שיחת המכירה (תאום פגישה) במקצועית ובהצלחה. מקום הלימודיםהסדנא מתקיימת בארגונים בכל רחבי הארץ. מועדי הסדנא והשעות יתואמו עם החברה.מתכונת הקורס הלימוד יהיה יישומי והמשתתפים יתרגלו סימולציות אמת של שיחות מכירה (או תאום פגישות) לגבי המוצרים/שירותים שלהם ובהתייחס ללקוחותיהם, ההתנגדויות הרלוונטיות אליהם וכד'. זאת בהתאם להכנה שתתבצע מראש להכרת החברה, אופי המכירה ומוצריה / שרותיה. - ניתן גם לקיים ליווי מוקד או צוות טלפוני לאורך זמן כולל אימון אישי לעובדים בעבודה
קהל היעדמיועד לעובדי מכירה טלפונית או מתאמי פגישות ובהם: צוותי או מוקדי מכירת (יזומות או נכנסות), מועדוני לקוחות / מנויים, ארגוני התנדבות /התרמות, יועצי / משווקי לימודים, יועצי פרסום, מתאמי פגישות למגזר פרטי /עסקי ועוד. נושאי הלימוד- כללים לניהול שיחת מכירה טלפונית (תאום פגישה) מקצועית מנצחת- פנייה טלפונית – קצרה ויוצרת עניין - איך עושים זאת- איתור צרכי לקוחות בשיחת טלפון קצרה- כללי עשה ואל תעשה בשיחה והימנעות מטעויות נפוצות- הצגת תועלות המוצר והתאמה ללקוח- טכניקות לטיפול בהתנגדויות וניהול מו"מ- טכניקות סגירה וחיזוק המכירה- התמודדות עם טיפוסי לקוחות שונים- שיחת מכירה איכותית- תקשורת מכירה: הקול, הקשבה, הבנה ומענה ב"שפתו" של הלקוח- איך ליצור אמון ושתוף פעולה עם הלקוח
- מעקב לידים –UP FOLLOW
- סניף פנים-ארגוני בכל הארץ
הסילבוס של סדנת טלמרקטינג טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!