הקורס מיועד לארגונים וחברות המעוניינים בהדרכה לקבוצת עובדים (לא מיועד ללקוחות פרטיים).
בעולם העסקי המתנהל בו קיימת תחרות אגרסיבית הופך השירות להיות מנוף שיווקי מרכזי. היכולת לתת שרות איכותי יוצרת את הבידול בין הארגון לבין מתחריו ומעניקה ללקוח את הערך המוסף בגללו הוא יחזור וימליץ לאחרים. מטרת קורס זה הינה הענקת כלים מעשיים לשיפור השרות.
מקום הלימודים
הקורס מתקיים בארגונים בכל רחבי הארץ. מועדים וזמנים יתואמו עם הארגון.
מתכונת הקורס
ההדרכה מתמקדת בלימוד ותרגול מעשי של טכניקות ומיומנויות שירות. היא כוללת עבודה בקבוצות, פתרון אירועים וסימולציות אמת של טיפול בלקוחות מעבודת המשתתפים ושימוש בטלוויזיה במעגל סגור להמחשה ותרגול.
קהל היעד
קבוצות עובדים העוסקות במתן שרות בארגונים בתפקידים שונים: עובדי קבלת קהל , עובדי מרכזים ושירות טלפוניים ומרכזי הזמנות, מזכירות ופקידות, עובדי תמיכה טלפונית ופרונטאלי,
HELP DESK
ועוד.
נושאי הלימוד
- שרות מצוין: מה הופך שרות טוב מאוד לשירות מצוין
- הלקוח כגורם מרכזי בארגון/עסק: ציפיות הלקוח וכיצד להשביע את רצונו
- השרות כמנוף שווקי: מתן השירות ככלי ליצירת יתרון יחסי בשוק תחרותי
- חווית שירות חיובית ויצירת ערך מוסף בתהליך השירות
- מי מטפל בך: היחס, הגישה והטיפול בלקוח ויצירת אמון
- קשרי לקוחות: תרגול כלים לניהול תקשורת יעילה עם טיפוסי לקוחות שונים
- טיפול מקצועי בתלונות
- כיצד להפוך לקוח כועס ללקוח מרוצה
- כיצד הגיד "לא" ללקוח
- תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף ככלי לקידום השרות
- הלקוח כנכס וכיצד לשמר לקוחות בתהליך השרות
- טיפים לנותן השרות- כיצד יוצרים חווית שרות מעולה ללקוח
- שרות מוכר: מתן השרות ככלי לקדום והעמקת מכירה