קורס פנים ארגוני המיועד לארגונים וחברות המעוניינים בהכשרה המיועדת עבור קבוצת אנשי מכירות (לא מיועד ללקוחות פרטיים).
הצורך לעמוד בתחרות, להתמודד בשוק אגרסיבי ולהשיג יעדים מחייב את איש המכירות להצטיין ולהיות מקצועי. המשתתף בקורס ירכוש ויתרגל כלים שיסיעו לו בעבודתו ביום יום, בשיפור ביצועיו ובהגעה ליעדי המכירה שלו.מטרת הקורס
הינה הקניית ידע, לימוד ותרגול מיומנויות מכירה וניהול מו"מ לשיפור יכולות המכירה של המשתתף ולהשגת תוצאות מכירה טובות יותר.
מקום הלימודים
הקורס מתקיים בארגונים בכל הארץ. מועדי הסדנא והשעות יתואמו עם החברה /ארגון בשעות וימים המתאימים להם.
מתכונת הקורס
הלימוד הינו יישומי והמשתתפים יתרגלו את הנלמד ע"י סימולציות מכירה אמת של המוצרים/שירותים שלהם ובהתייחס למאפייני לקוחותיהם, התנגדויות הרלוונטיות אליהם וכד'. זאת בהתאם להכנה מקדימה שתתבצע להכרת החברה, מוצריה אופי המכירה ועוד.- ניתן לקיים גם אימון אישי במקום העבודה לאנשי המכירות. בפגישות האימון ילווה המאמן את איש המכירות בעבודתו יצפה בתהליכי מכירה שהוא מבצע וייתן משוב, לשיפור התוצאות
קהל היעד
קבוצת אנשי מכירות בארגון בתפקידים שונים כמו: מוכרים בחנויות, אנשי תצוגה, יועצי מכירות, מוכרים בשוק הקמעונאי והמוסדי, אנשי מכירות BTB ועוד.
נושאי הלימוד
- שלבי המכירה ומהם מרכיבי המכירה המנצחת
- מכירה מוצלחת: כללי פעולה מקצועית והתנהגות מנצחת
- תכונות איש המכירות ועבודתו כיועץ- נכון ולא נכון
- פנייה ללקוח ופתיחת שיחת מכירה: מה ואיך
- זיהוי ואיתור צרכי לקוחות – כיצד עושים זאת
- טכניקות להצגת המוצר, התאמה ללקוח ושכנוע
- טיפול בהתנגדויות - ובטיפוסי לקוחות.
- ניהול מו"מ
- תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף
- טיפים למכירה עם ערך מוסף
- תקשורת בין אישית ויצירת כימיה עם הלקוח
- שימור לקוחות ויצירת לקוח חוזר
- מתן השרות ככלי מכירה