ההתפתחויות העסקיות מציבות בפני המנהל אתגר ניהולי המחייב התעדכנות מתמדת בתחומי הניהול השונים. שליטה במיומנויות ניהוליות עדכניות והיכרות עמוקה עם כלים יישומיים הם הכרחיים להצלחה בקריירה העסקית האישית ולהצלחת הארגון כולו. על מנת להתמודד עם דרישות התפקיד המורכבות של התפקיד מוצע מסלול המשלב תחומי ניהול שונים וייחודיים. הקורס פונה למעוניינים להקים עסק עצמאי ורווחי או לקדם עסקם הקיים, וכמו כן לאלה המעוניינים להתקדם לתפקידים ניהולים בכירים. מסלול הלימוד כולל פיתוח יכולת אישית ומקצועית בניהול עסקי, בחשיבה שיטתית, יכולת ניתוח והערכה של בעיות ניהול, מקנה טכניקות וכלי ניהול מתקדמים, הבנת עולם העסקים המודרני בכלל והמשק הישראלי בפרט.
מקום הלימודיםקריית אתא
מתכונת הקורסשנה אקדמית וחצי, פעם בשבוע.
קהל היעדהעוסקים או המעוניינים לעסוק בתחום הניהול ולרכוש ידע נרחב, עיוני ומעשי במנהל עסקים.
הסמכהדיפלומה של המכללה לניהול, תעודה מקצועית מטעם משרד התמ"ת: שיווק וקידום מכירות.
נושאי הלימוד- שיווק דיגיטלי ומנהלי קמפיינים ממומנים(
PPC
)
- הכנה לבחינות של משרד העבודה – מנהל קמפיינים ממומנים
- הובלת תנועה לאתרים ולהפוך תנועה ללקוחות
- היבטי השיווק והפרסום הדיגיטלי
- מבוא לעולם השיווק
- בניית מותג
- מבוא ל
Marketing Analytics
- פרסום אורגני –
Organic media
- פרסום ממומן –
Paid media
- משיכת גולשים והמרה שלהם ללקוחות. נקיים מדידה ובקרה באופן שוטף על
אפיקי השיווק השונים
- מחקר שוק מקיף לאיתור קהלי יעד ומחקר מילים ומתחרים
- כתיבה ויצירת תוכן שיווקי מניע לפעולה
- ניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס
(SEM
)
- ניהול קמפיין פרסום ממומן ברשת בפייסבוק
(Ads Manager & Power Editor)
- עבודה מעשית עם גוגל אנליטיקס וכלי ניתוח ומדידה נוספים
- קניית מדיה ברשת – משלב איתור מיקומים, תמחור, בחירת מודל עסקי, מדידה ושיפור
יחס ההמרה
- עבודה והתנהלות מול משרדי פרסום, סוכנויות מדיה קידום שותפים עסקיים
- מציאת עבודה
- הקניית ידע תיאורטי ויישומי בתחומי הניהול
- ניהול אסטרטגי - פיתוח כישורים לקבלת החלטות ופתרון בעיות
- כלכלה לחשבונאות וניהול - הקצאת משאבים, היצע וביקוש, הבנה כלכלית
- מימון וקבלת החלטות - יידע פיננסי לקבלת החלטות תפעוליות ועסקיות
- ניהול בינלאומי - משא ומתן בינלאומי, ארגונים רב לאומיים, ניהול גלובאלי
- כלי ניהול במערכת הממוחשבת -
POWER POINT
, אקסל ,
OUTLOOK
, אינטרנט,
WORD
- סמסטר ג' - חלק א' - ניהול משאבי אנוש
- הקניית ידע בהיבטים אסטרטגים עסקיים וניהוליים בתחומי משאבי אנוש.
- עקרונות בניהול משאבי אנוש - גיוס, קליטה, הדרכה ותגמול
- יחסי עבודה ודיני עבודה
- ניהול צוות - כלים וגישות, תקשורת בין-אישית
- מוטיבציה של עובדים - עקרונות, תורת התהליך
- תפקידי המודל - תכנון, ארגון ובקרה
- גישות המנהיגות - שילוב, ניהול ומנהיגות
- כלים ניהוליים - תכנון, בקרה, ניהול זמן, ניהול ישיבות, דיווח וקבלת החלטות
- מונחים בכלכלה: ריבית, אמצעי תשלום, מדיניות מוניטרית
- חישוביים מסחריים: שיקים, ריבית סולמית
- מדד המחירים לצרכן והשפעתו על חישובים מסחריים
- סוגי הבנקים בארץ והמבנה שלהם
- מוסד כספי – הגדרתו אופן פעילותו ומהותו
- סוגי הריבית
- דו"חות כספיים
- שוק ההון
- כלים לבחינת רעיון עסקי
- בניית תכנית עסקית - שיווק
- תפעול, כספים – הכנת מודל כולל לתכנית עסקית
- הקמת חברה - כללים פורמליים
- שיקולים בבחינת כדאיות עסקית
- תמחור ובקרה, עקרונות בקריאת דוחות כספיים
- הנחיית כתיבת תוכנית עסקית