בכל רגע נתון אנו מוקפים בפתרונות עיצוב ובמסרים של עיצוב גרפי. כל פריט שבו אנו משתמשים עוצב מתוך מערכת שיקולים מורכבת במטרה להעביר בצורה הטובה ביותר את המסר של המפרסם.
בין אם מדובר בסמל מסחרי, שלט חוצות, מודעה בעיתון, אריזה על המדף, באנר באינטרנט או קמפיין טלוויזיוני - האופן שבו כל אחד מאלה פוגש אותנו הוא תוצאה ישירה של בחירות המעצב: בחומר, בצורה, בצבע ובעיקר במחשבה שהובילה לעיצוב.
על מנת להפוך למעצבים גרפיים שיודעים להעביר מסרים דרך עיצוב, ראשית יש להבין את תהליך ההשפעה של עיצוב מסוים על קהל היעד - הן מבחינה פסיכולוגית והן מבחינה פרסומית ושיווקית. הלימודים במסלול מתמקדים בלימוד מעמיק של הכלים הטכניים והאמנותיים העומדים בפני המעצב הגרפי, ומכינים את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר לאתגרים העיצוביים העומדים בפני אנשי התעשייה.
מקום הלימודיםחיפה (בסמוך לתחנת הרכבת מרכז-השמונה).
מתכונת הלימודיםשלוש שנים, 3-2 ימי לימודים בשבוע. תנאי קבלהמבדק התאמה וראיון אישי. קהל יעדניתן לקבל מלגת 'ממדים ללימודים' אשר מעניקה 100% מימון ללימודים, כהוקרה ללוחמים משוחררים ובני אוכלוסיות ייחודיות שאושרו כזכאים ע"י צה"ל.
הסמכהתעודת מעצב גרפי עם התמחות באחת מארבע ההתמחויות המוצעות:- איור ואנימציה
- עיצוב אריזה ופיתוח מוצר
- עיצוב לדיגיטל
- ניו-מדיה/פוסט-פרודקשן
נושאי הלימוד- צורה וצבע
- יסודות הטיפוגרפיה
- תולדות האומנות והעיצוב
- יסודות הרישום
- יסודות הקופירייטינג
- Illustrator
- קונספט בעיצוב
- תלת-מימד פיזי לאריזה ופיתוח מוצר
- יסודות האיור והאנימציה
- UX/UI
- ניו-מדיה פרודקשן
- Photoshop
- עריכה טיפוגרפית
- מיתוג
- גרפיקה בתנועה
- שיווק בדיגיטל
- InDesign
- עיצוב לפרסום
- עיצוב טיפוגרפי
- דפוס - הפקות לפרינט
- רשתות חברתיות
- ארט-דיירקשן וניהול קריאטיב
- כתיבת קו"ח
- ניהול עסקי
- היכרות עם תחומי עבודה בעיצוב