תוכנית הלימודים במסלול מקנה לסטודנטים את הידע ואת הכלים המתאימים כדי להפוך למפתחי משחקים עצמאיים או להשתלב בתעשיית המשחקים הישראלית והבינלאומית. כמו כן, תרגול העבודה המעשית לאורך כל תקופת הלימודים נעשה בצוותים כפי שמתקיים גם בתעשייה.
תילתן יוזמת ופועלת ליצירת קשרים בין הסטודנטים לתעשיית המשחקים המקומית והעולמית, ויוצרת מיזמים משותפים המאפשרים לסטודנטים להתנסות בפרויקטים אמיתיים. כמו כן, תילתן פועלת לשיתופי פעולה עם מוסדות לימוד ברחבי העולם, במסגרתם הסטודנטים מתנסים בוורקשופים משותפים, סיורים מקצועיים, האקתונים גלובליים ושיתופי פעולה להמשך לימודים.
בנוסף, בתילתן פועל סטודיוClover Biteשהוא סטודיו עצמאי לפיתוח ועיצוב משחקים המתמחה במשחקי אינדי ומנוהל ומתפקד כחלק אינטגרלי מהמכללה. בסטודיו עובדים מיטב בוגרי המכללה ויוצרים משחקים ופרויקטים מסחריים למוביילPC,Xboxו-VR.אחד התוצרים הבולטים של הסטודיו הוא ה-GRIME
, משחקSoul-Like
מטרוידואניה סוחף.
מקום הלימודים
חיפה (סמוך לתחנת הרכבת מרכז-השמונה).
מתכונת הקורס
שלוש שנים, 5-4 ימי לימודים בשבוע. ניתן לפרוס את הלימודים על פני ארבע שנים בהתאם להעדפת הסטודנט. לימודי ערב.
קהל היעד
ניתן לשלם באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים.
כמו כן,
ניתן לקבל מלגת 'ממדים ללימודים' אשר מעניקה 100% מימון ללימודים, כהוקרה ללוחמים משוחררים ובני אוכלוסיות ייחודיות שאושרו כזכאים ע"י צה"ל.
תנאי קבלה
מבדק התאמה עיוני, בגרות מלאה, בחינה באנגלית וראיון אישי.
הסמכה
תואר אירופי בעיצוב במסלול
Art
או
Dev
בהתאם לתחום ההתמחות, המוענק על ידי
E.A.B.H.E.S
בכפוף לדרישות
ECTS
(התואר אינו מוכר ע"י המל"ג).
נושאי הלימוד
הלימודים במסלול כוללים את שני מנועי המשחק המובילים בעולם -
Unity 3D
ו-
Unreal Engine
ומאפשרים בחירה בין שני סוגי התמחויות: פיתוח (
Dev
) וארט (
Art
).
התמחות בפיתוח משחקים -
Developer
:בהתמחות זו הסטודנטים לומדים מבוא לתכנות,
C
#, תכנות מונחה עצמים, מנוע
Unity
כולל מולטיפלייר ובינה מלאכותית, מנוע
Unreal
, מונטיזציה, מציאות מדומה ורבודה (
AR, VR
) ועוד.
התמחות בעיצוב משחקים -
Art
:התמחות זו מתחלקת למסלול 3D
(תלת-מימד) ומסלול 2D
(דו-מימד), וכוללת קורסים ב-
Maya
, אנימציה בדו-מימד, מידול ואנימציה בתלת-מימד, דמויות ורקעים ועוד.
על אף ההפרדה, הסטודנטים בכל ההתמחויות עוברים בנוסף הכשרה בקורסי הפקה ובנושאים היקפיים משותפים, ביניהם אספקטים מגוונים של המכניקה שמאחורי עיצוב משחק ונרטיב, עיצוב שלבים והתנסות בעבודה כסטודיו אמיתי ומתפקד לכל דבר - החל ממסמך העיצוב ועד לפיתוח המשחק.
כמו כן, בית הספר מקיים מספר מסגרות אקסטרא-קוריקולריות ללימודים, במסגרתן הסטודנטים מתנסים בעבודה על פרויקטים עם היתכנות מסחרית והצגתם למשקיעים אמיתיים, כל זאת בליווי מנטורים מנוסים.