כולנו נמצאים ברשתות החברתיות ומהווים בהן מוקד לפרסום אורגני ולא אורגני. לכן הפכו מנהלי המדיה החברתית לבעלי מקצוע מבוקשים ביותר. הם אלה אשר מקימים את הפלטפורמות החברתיות עבור המותגים השונים ומנהלים אותן, תוך יצירת קידום אורגני וקידום ממומן
.
קריירה בדיגיטל מאפשרת לכם לעבוד בזמן ובמקום הנוחים לכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם, או לחלופין תוכלו לעבוד כשכירים במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום ומשרדי יחסי ציבור
.
מתכונת ומשך הלימודים
124
שעות לימוד
.
תנאי קבלה
12
שנות לימוד
.
הסמכה
תעודה ממשלתית מטעם משרד העבודה והרווחה.
נושאי לימוד
- מבוא לשיווק ופרסום
- אסטרטגיה שיווקית
- מושגים ומונחים בעולם השיווק הדיגיטלי
- מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי
- משפך השיווק הדיגיטלי
- עקרונות בבניית דפי נחיתה
- עקרונות בכתיבה שיווקית
- מערכת השיווק והפרסום של גוגל
- פלטפורמות מובילות במדיה חברתית
- כלים נוספים לשיווק דיגיטלי
- כישורי עבודה ולמידה
- קורות חיים, ניתוח אישי, סימולציות, ראיונות, נאום הצגה עצמית
- שלבי הקמת עסק עצמאי
- התנהלות פיננסית נבונה
- התנהלות מול מוסדות ובנקים
- תמחור והגשת הצעת מחיר
- עבודה מול לקוחות
- ניהול ושיווק מדיה חברתית
- תפקיד מנהל המדיה החברתית
- תכנון אסטרטגיית שיווקית לרשתות חברתיות
- ניתוח צרכנים ומתחרים
- בריף לקוח, אסטרטגיה מול טקטיקה
- בניית יעדי
KPI
- בניית אסטרטגיית תוכן
- גאנט /תקצוב
- כתיבה שיווקית