מנהלות המשרד הפכו בשנים האחרונות לבורג חשוב יותר ויותר בארגונים שונים. מנכ"לים החלו להבין כי מנהלות המשרד שלהן הינן בעלות ידע עצום על הארגון, אשר הרבה פעמים עולה אף על הידע שלהם עצמם, ולכן החלו להעביר אליהן אחריות על תחומים שבעבר לא היה נהוג לשתף בהם את מנהלות המשרד.
אחריות חדשה זו מצריכה פעמים רבות הכשרה נוספת על זו שמזכירות העבר קיבלו, ולכן הפך קורס מנהלות המשרד לחיוני, ולכזה שמשרד העבודה רואה בו הכשרה המעניקה מקצוע יציב ומכניס, וזאת מתוך הבנה כי כל ארגון זקוק למנהלות משרד.
מתכונת הקורס
214
שעות לימוד
.
תנאי קבלה
12
שנות לימוד
.
הסמכה
תעודת
מנהלת משרד כללית +בכירה
מטעם משרד הכלכלה (תמ“ת)
.
נושאי הלימוד
- יחסי עבודה ודיני עבודה
- מבוא לחשבונאות וכלכלה
- תורת המנהל
- מערכות משרד
- התנהגות ארגונית
- מבוא לניהול משאבי אנוש
- תקשורת ויחסי ציבור
- סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה
- סדנאות בניהול ומנהיגות
- ניהול משרד בעידן הדיגיטאלי
- תכתובות ויצירת מסמכים
- יצירת מצגות
- חישובים ועיבוד מידע
- הכרה ותפעול מערכת
ERP
- תקשורת דיגיטאלית
- אינטרנט
- יישומי גוגל
- ניהול יומנים ומשימות