אנשי מכירות טובים הם מצרך מבוקש בשוק העבודה בכל זמן, וזאת מכיוון שבסוף שרשרת הייצור של כל מוצר או שירות נמצא איש מכירות שצריך למכור ללקוח, כך שלמעשה כל בעל עסק הוא איש מכירות גם אם אינו מודע לכך.
אנשי מכירות מקצועיים ישתלבו בקלות בכל עסק או יוכלו לעבוד כעצמאיים. לדעת למכור זו אמנות הכוללת מרכיבים פסיכולוגיים, הבנה בבני אדם, יכולות שכנוע ושליטה בטקטיקות מכירה בשיחה טלפונית, והמון תקשורתיות וכריזמה. עם זאת, הסתמכות על האינסטינקטים המכירתיים שלכם בלבד תציב בפניכם תקרת זכוכית שלא תוכלו לשבור. הבנת תפקידו של איש המכירות תגביר את יכולת המכירות של כל אחת ואחד מכם באופן דרמטי
.
המכללה אינה רק מרכז הכשרה, אלא מרכז הדואג לשירותי השמה עבור הסטודנטים המסיימים את לימודיהם בחברות מובילות ובתפקידים העונים לכישוריהם.הקורס כולל הכנה וליווי תעסוקתי שבסופו השמה אישית על ידי המכללה
, והוא מוכר על ידי התאגדות הקבלנים.
מקום הלימודים
חיפה, קריות או רמת גן
.
מתכונת הקורס
12 מפגשים.
קהל יעד
- הקורס מיועד לכל מי שמעוניין באימון אישי, לאנשי מכירות ומנהלי מכירות, למי שרוצה לפתח קריירה רווחית ומתגמלת, למי שרוצה לשפר יכולות אישיות: תקשורת בן אישית, לשחרר חסמים, להתגבר על פחדים, ולשפר את הביטחון העצמי כמובן למי שמחפש עבודה מבוקשת ומתגמלת
.
- הקורס מוכר לתשלום באמצעות הפיקדון הצבאי.
הסמכה
תעודת מטעם המכללה
.
נושאי הלימוד
- מכירות , קאוצינג ,
NLP
והעשרה עצמית
- הבנת תפקידו, מיקומו וחשיבותו של איש המכירות המודרני
- כלים אופרטיביים ומנטאליים לתחזוקה עצמית ומניעת שחיקה במכירות
- תהליך המכירה והשפעתו על הלקוח
- מודל התועלות: הבנת האסטרטגיה והטקטיקה של תהליך המכירה
- מודל ההשפעה: ה-
GPS
של איש המכירות
- כלים למיפוי תהליך המכירה ויצירת תמרורים להצלחה
- השותף הסמוי: שימוש בתת המודע לשיפור והגדלת היכולת האישית
- שיטות וכלים לפתיחה מנצחת בתהליך המכירה
- סדנה מעשית לפיתוח מיומנויות והקניית כלים לפגישות איכותיות ולהתמודדות עם מחסומים
- תקשורת אפקטיבית
- תקשורת לא מילולית: שימוש וניתוח שפת הגוף כחלק מתהליך המכירה
- סגנונות תקשורת: התאמת שפת המכירה לאישיות הלקוח
- יצירת יחסים חמים וארוכי טווח
עם הלקוחות
- כלים וכללים להצגה אפקטיבית של מוצר
- נוסחת ההוכחה ושבע אחיותיה
- סודות הפרזנטציה המנצחת: שיטות וטקטיקות לחיזוק וטיפוח הקשר עם הלקוח
- תהליך המכירה
- כניסת ליד: טיפול בלידים חמים וקרים
- משיכת הלקוחות
- התייחסות ללקוח מרגע כניסתו לבית העסק בכל שלב ושלב
- בירור צרכים והתאמת המוצר ללקוח
- תקשורת בין אישית ויסודות המכירה
- טלמרקטינג וטלמיטינג
- הצגת המוצר
- שליטה בנתונים ומרכיבים
- משא ומתן נעים ונכון
- טיפול בהתנגדויות
- הכרת המתחרים וסגמנט מקביל
- הלוואות ודרכי מימון
- סגירת עסקת מכירה וחיזוק הלקוח
- אפטר סייל - מה עושים לאחר המכירה
?
- הפיכת הלקוח ל"שגריר" – הכלי החשוב ביותר במכירות להשגת לידים חמים
- ליווי הלקוח, פיזית וטלפונית
- עדכון הלקוח בהתקדמות העסקה
- מכירה חוזרת: מתי ואיך
- תהליכי מכירת, סוגי מכירה
- שכיר , עצמאי
- פתיחת עסק עצמאי
- משפך מכירות / תהליך מכירה / מקרב