קורס זה עוסק בהרחבה בכל הנושאים הקשורים לאפיון ועיצוב חוויית משתמש ב-web , במובייל, באפליקציות ובמוצרים דיגיטליים, החל משלב המחקר והניתוח, דרך גיבוש קריאטיבי של הקונספט, ועד איפיון ועיצוב מפורט של חוויית המשתמש. במהלך הקורס תזכו למיקוד ויחס אישי ובמהלכו תרכשו ידע בשלושה תחומים עיקריים: התנהגות צרכנים, עיצוב של חווית משתמש שימוש בתוכנות ייעודיות.מקום הלימודיםקורס מקוון.
מתכונת הקורס52 שעות לימוד, 13 מפגשים. קהל יעדקורס זה מיועד למעצבי מוצר המעוניינים להתמחות בסביבת UX/UI , בוגרי בתי ספר לעיצוב שלא למדו איפיון ממשקים וחוויית משתמש או מועמדים אשר מעוניינים לעבוד כמאפייני חוויית משתמש. תנאי קבלהאין.
הסמכהתעודה מטעם מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. נושאי הלימוד- חויית משתמש
- פסיכולוגיית התנהגות צרכנים ו-
HCI
- מחקר ותהליך עבודה
- ארכיטקטורת מידע, ניווט ותסריטי שימוש
- .
אינפוגרפיקה ועיצוב מידע
- עקרונות בעיצוב למובייל
- עקרונות בעיצוב אינטראקציה
- פסיכולוגיית שכנוע והנעה לפעולה
- מבחני שימושיות ו-
A/B
- השתלבות בתעשייה
- תוכנות
AXURE ו-XD
הסילבוס של אפיון ועיצוב חוויית משתמש למוצרים דיגיטליים טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!