הרשתות החברתיות השתלטו על חיינו ולכן גם חברות עסקיות מחוייבות לפעול בהן. חברה עסקית שלא נמצאת במדיה החברתית נועדה להכשל ולכן נתחי פרסום גדולים יותר ויותר מופנים לרשתות החברתיות השונות.
על מנת לנהל את השיווק, הפרסום והנוכחות של הארגונים במדיות החברתיות השונות יש צורך במקצוענים אשר מכירים את כל המדיות החברתיות לעומק ומסוגלים לנהל את כולן במקביל. אם אתם שועלי מדיות חברתיות, קורס זה יעניק לכם את הכלים הנחוצים על מנת להפוך את התחביב שלכם למקצוע מכניס ביותר.
מקום הלימודים
חיפה, חדרה או אונליין.
מתכונת הקורס
124 שעות לימוד.
תנאי קבלה
מבחן התאמה
הסמכה
תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית.
נושאי הלימוד
- אסטרטגיה שיווקית
- מאפייני השיווק בעידן הגיגיטלי
- משפך השיווק
- דפי נחיתה
- כתיבה שיווקית
- פרסום בגוגל
- תפקיד מנהל המדיה החברתית
- תכנון אסטרטגיה שיווקית
- אסטרטגיית תוכן
- קריא ייטיב
- בניית בלוג
- ניהול תוכן לפי זירות
- קידום תוכן אורגני
- אופטימיזציה וכלי מדידה
- ניהול משברים
- שיווק באמצעות משפיעים
- קידום ממומן
- כישורי עבודה ולמידהשיווק דיגיטלי שיווק דיגיטאלי