תפקיד מנהל המוצר צמח בענף ההיי-טק, בין השאר בשל חיי המדף הקצרים של רוב המוצרים, אלא שעם הזמן הבינו גם בתעשיות המסורתיות כי זהו תפקיד חיוני המאפשר לתכנן באופן אסטרטגי הן את חיי המוצר והן את התנהלות הארגון.
תכנית זו מכשירה אתכם לתפקיד ניהולי מהותי בכל ארגון המשלב ניהול עסקי וניהול טכנולוגי. במהלך הקורס תקבלו את כל הכלים על מנת שתוכלו לשמש כמנהלי מוצר וזאת בין השאר באמצעות תרגולים מעשיים ובניתוח
Case studies
.
מקום הלימודים
חיפה,
תל אביב.
מתכונת הקורס
60 שעות לימוד,
מפגש אחד לשבוע בין השעות 16:30-19:45.
קהל היעד
מנהלי מוצר הרוצים להעמיק את הידע ולרכוש כלים נוספים, עובדים בחברות הרוצים להתקדם בתחום השיווקי-מוצרי-טכנולוגי, אנשים השוקלים להתמודד על תפקיד מנהל מוצר, בעלי תפקידים העובדים עם מנהלי מוצר (מנהלי מו"פ או הנדסה, מנהלי פיתוח עיסקי, מנהלי שיווק, מנהלי ייצור, מנמ"ר, מנהלי ביקורת איכות ומנהלי תפעול), יזמים ומנהלי חברות הרוצים להבין טוב יותר את תהליך פיתוח וניהול המוצרים.
הסמכה
תעודת סיום מטעם אוניברסיטת חיפה, לימודי המשך ולימודי חוץ.
נושאי הלימוד
- הצרכן המודרני
- ניתוח צרכי לקוח
- שיטות לפילוח שוק
- ניהול מיתוג
- מחקרי שוק
- ניתוח תחרותי מקוון
- אפיון מודל עיסקי
- אסטרטגיה מוצרית, המחרה, ערוצי הפצה ופרסום
- KPI
ומטריקות לכל התחומים השיווקיים