כמות המידע העצומה אשר זמינה בעידן הדיגיטלי עשויה להוות חסרון עבור אלה שאינם יודעים לבצע אנליזה יעילה. לעומת זאת, שיווק המבוסס על ניתוח נתונים יכול להזניק כל חברה בצורה מטאורית. הכלים החדשניים מאפשרת לכל מנהל שיווק להגיע להחלטות מיטביות על בסיס נתונים אמיתיים ולא רק על פי תחושות בטן.
תכנית זו מעניקה ארגז כלים הכולל את כל הדרוש לניתוח הנתונים באופן מדעי ומדויק. הלמידה מתבצעת תוך תרגול וניתוח מקרי מבחן אמיתיים.
מקום הלימודים
חיפה, תל אביב
.
מתכונת הקורס
60 שעות לימוד.
קהל היעד
הקורס מיועד למנהלי חברות, אגפים ומחלקות, יזמים, מנהלי מוצר, אנשי עסקים, יועצים, עובדים הרוצים להתקדם בתחום השיווקי-מוצרי-טכנולוגי, אנשים בין תפקידים השוקלים להתמודד על תפקיד מנהל מוצר או מנהל מחקרי שוק.
הסמכה
תעודת סיום מטעם אוניברסיטת חיפה, לימודי המשך ולימודי חוץ.
נושאי הלימוד
- מחקרי שוק
- איסוף וניתוח מידע ממקורות משניים
- בעיית המחקר ביחס לבעיה העיסקית והגדרת שיטת (
Design
) המחקר
- מחקרים איכותניים ומחקרים כמותניים
- מחקר צרכי הלקוח
- מחקר תחרותי
- שיטות לפילוח שוק
- ניתוחי ביקושים
- מחקרי שוק בזמן התראה קצר
- ניתוח תוצאות קמפיינים.
- הצגת תוצאות המחקר
- שגיאות במחקר שיווקי שיש להימנע מהן