לא ניתן להפריז בחשיבותם של שיווק, פרסום ויזמות עסקית. עסקים בעלי מוצרים נפלאים נפלו בשל שיווק ופרסום לא מספקים. בנוסף לכך, חייב כל ארגון להתנהל בצורה מיטבית על מנת שיוכל לשרוד בשוק התחרותי. לשם כך על המנהלים להכיר את תורות הניהול המתקדמות ביותר.
קורס זה יעניק לכם כלים מעשיים, טכניקות ניהול וידע תיאורטי הנחוצים לצורך ניהול ושיפור עסקים קיימים ו/או פתיחת עסקים חדשים ושיווקם. כמו כן קיימת אפשרות לבצע במסגרת הקורס התמחות למ"א.
מקום הלימודים
פתח תקווה.
מתכונת הקורס
2 סמסטרים, ניתן להתחיל את הלימודים בכל סמסטר.
קהל יעד
יזמים המעוניינים בכלים להצלחה בהקמת עסק. בעלי אמביציה המעוניינים לעסוק בתפקידי ניהול, שיווק ומכירות. עובדים בתפקידי שיווק, פרסום ומכירות הזקוקים לתעודה. אלה המעוניינים לכתוב תכניות שיווקית ופרסומית. מנהלים או בעלי עסקים קטנים/ בינוניים הנדרשים לטכניקות ניהול וידע מקצועי.
הסמכה
תעודה מטעם המכללה למינהל
.
נושאי הלימוד
- יזמות ושיקולים בייזום עסקים
- התנהגות צרכנים
- ניתוח הענף והמתחרים
- תכנון אסטרטגי
- תהליך התכנון העסקי
- ניתוח דוחות פיננסים
- האינטרנט וחשיבותו בעידן המודרני
- כתיבת תכנית שיווקית, פרסומית ועסקית
- ניהול משא ומתן
- מבוא לשיווק
- מדיניות מוצרים
- מדיניות מחירים
- קידום מכירות ושיווק ישיר
- פרסום וערוצי הפצה
- בניית צוות ועבודת צוות
- אינטלגנציה רגשית
- ניהול ישיבות
- מיומנויות מכירה
- ניתוח SWOT
- ניהול קונפליקטים
- מיומנויות שירות
- מוטיבציה אישית וארגונית