השיווק הדיגיטלי הפך לנדבך החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק של מרבית החברות, זהו תחום מרתק אשר צומח בקצב מסחרר ומעניק למתמחים בו שכר נאה ואופק קידום. קורס זה יעניק לכם את כל הכלים הדרושים על מנת לנהל את ערוצי המדיה השונים לצורך
קידום העסק או החברה בה אתם עובדים. המסלול כולל התנסות מעשית במעבדת התקשורת של האוניברסיטה הפתוחה, ותרגול של הפונקציות והכלים הרלוונטיים בהקמת קמפיינים, ביצוע, אופטימיזציה וניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו. מקום הלימודיםתל אביב, באר שבע או קורס אינטרנטי. מתכונת הקורס120 שעות לימוד אקדמיות, 25 מפגשים במשך כ- 4 חודשים.קהל יעדהמעוניינים להשתלב בשוק התעסוקה כמנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק ופרסום דיגיטלי, מנהלי מרקום (Marcom) – תקשורת שיווקית או מנהלי קמפיינים דיגיטליים. כמו כן, מיועד הקורס לבעלי עסקים קטנים המעוניינים לקדם את העסק במדיה הדיגיטלית. תנאי קבלהאין. הסמכהתעודה מטעם בית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה.
נושאי הלימוד
- ניהול קמפיינים
google adwords
- הזירה החברתית - ניהול תוכן אורגני וממומן בפייסבוק
- הקמת דפי נחיתה
- אסטרטגיה שיווקית
- הפרסום האינטראקטיבי
- ניהול קהילה ומותג באמצעות אינסטגראם
- קידום שיווקי באמצעות
YOUTUBE
- מדידה וקידום שיווקי –
google analitics
- קריאייטיב וכתיבה שיווקית
- ניהול מועדוני לקוחות: עבודה עם מערכות דיוור אלקטרוניות
- סניף תל-אביב
- סניף מקוון
- סניף באר שבע
הסילבוס של שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!