המסחר האלקטרוני הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכולנו רוכשים מוצרים דרך האינטרנט. למעשה, המסחר האלקטרוני הינו הענף הכלכלי בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם אשר גם יוצר מקצועות חדשים ומבוקשים. קורס זה מכשיר מנהליe-Commerceאשר יכולים להשתלב בכל ארגון או חברה. הקורס מעניק כלים פרקטיים לתכנון, להקמה ולניהול של מערך מכירות מקוון.מקום הלימודיםקורס אונליין.
מתכונת הקורס26
מפגשים, 135 ש"ל אקדמיות
.
המפגשים מתקיימים בשעות הערב פעמיים בשבוע.
קהל היעדמנהלישיווק ומנהלי פרסום בארגונים ובחברות, אנשים המעוניינים ברכישת מקצוע בתחום ה-
e-Commerce
, יזמים, עצמאים או לשכירים. תנאי קבלהאין. הסמכהתעודה מטעם בית ספר חשיפה - אוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.נושאי הלימודAmazon- הקמת חנות באמזון- רישום סימן מסחרי באמזון
- משלוח למחסני אמזון ושימוש במחסן הלוגיסטי של אמזון
- מדיניות אמזון
- סוגי קמפיינים ופרסום באמזון
E-bay- הקמת חנות באי-ביי- מדיניות אי-ביי
- שיטת המכירה הפומבית / מכירה קבועה
- הקמת חנות באי-ביי
- שירות לקוחות
- סוגי פרסומים באי-ביי
חנויות עצמאיות - הקמת חנות עצמאית על בסיס פלטפורמתshopify- הבנה מתי ולמי זה מתאים
- כיצד לחבור לפלטפורמה מתאימה לארגון (ווקומרס, מג'נטו)
- תכנון מדיניות ואסטרטגיה של החנות
- ניהול קטלוג המוצרים שלנו
Facebook- הקמת דף פייסבוק לחנות האלקטרונית וקידומו ובדיקות דוח"ות המרה.
מחקרי שוק- כיצד לבצע מחקר שוק נכון ולהבין היכן יש ביקוש למוצר
- איסוף מודיעין תחרותי ממתחרים ושיפור המוצר
- בידול
לוגיסטיקה- תכנון מערך לוגיסטי מתאים עבור הארגון
- תכנון מלאי נכון
- כיצד עובדים המכס והמיסוי הבינלאומי