ארגונים אוספים כמויות עצומות של נתונים ומידע, אך מעטים מהם יודעים כיצד להשתמש בצורה מושכלת ויעילה במידע זה על מנת להפיק תועלות עסקיות ממשיות, וזאת למרות היתרונות העסקיים הברורים.תפקידו של האנליסט השיווקי(Marketing Data Analyst)הינו כריית מידע רלוונטי ממאגרי הנתונים של הארגון, תוך סינון מידע אחר, כך שניתן יהיה להגיע באמצעותו לתובנות עסקיות- שיווקיות קונקרטיות. האנליסט השיווקי עורך מחקרים שיווקיים לקראת השקת מוצרים או עלייה עם קמפיין חדש, מנתח "מחזור חיי הלקוח" ומחליט על הפסקת קמפיין בלתי יעיל.הטבה לגולשי אתר קורסים: 5% הנחה לנרשמים. מקום הלימודיםתל אביב מתכונת הקורס160 שעות אקדמאיות, 30 מפגשיםקהל היעדאקדמאים בתחום הנדסאי תעשיה וניהול, כלכלה ומנהל עסקים, שוק ההון, מדעי המחשב. יועצים עסקיים/יועצים אסטרטגיים/יועצים שיווקיים/יועצי השקעות/מנהלי תיקי שוק ההון. מנהלי שיווק דיגיטל, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית ואנליסטים פיננסיים/ניירות ערך תנאי קבלהאוריינטציה אנליטית, אוריינטציה למחשבים ואינטרנט, אנגלית ברמה טובה (קריאה), היכרות טובה עם אופיס (אקסל, וורד, פאואר פוינט). נושאי הלימודפסיכולוגיה של צרכנות והצרכן החדשמודלים אסטרטגיים בשיווק (ניתוח ודוגמאות)עבודה ושימוש בשפתSQLאקסל מתקדםאיסוף מידע וטיוב נתוניםבניית תשתית נתונים אנליטית וניתוח הנתוניםהסקת תובנות עסקיות ובניית דוחותשיטות מדידה וKPIכליBIמבוא לMachine learningעל בסיסPythonGoogle AnalyticsFacebook & App analysis
הסילבוס של אנליסט שיווק ודיגיטל טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!