מסלול לימודים זה נבנה באופן ספציפי עבור בכירים בעולם השיווק והמכירות. הקורס כולל ידע מעשי ומקיף לניהול אסטרטגיות וקידום יוזמות עסקיות במדיה הדיגיטלית, והוא כולל בין השאר התייחסות לשיטות תמחור ומודלים עסקיים דיגיטליים, ניהול משברים וניהול ספקי משנה. הקורס מעניק למנהל סט כלי עבודה שהם חובה עבור כל מנהל מצליח בעולם השיווק המתקדם של היום. מקום הלימודיםתל אביב מתכונת הקורס80 שעות אקדמאיות, 15 מפגשיםקהל היעדמנהלים, בכירים ומקבלי החלטות בתחומי השיווק והפרסום ומקצועות משיקים נוספים, מנהלי דיגיטל מתחילים המעוניינים לשדרג ו\או עדכן את ארגז הכלים המקצועי שלהם ומנהלי שיווק המנהלים ספקי משנה בתחום הדיגיטל. תנאי קבלההשכלה אקדמית בתחום השיווק, יכולת מוכחת בעבודה עם אינטרנט ורשתות חברתיות, אנגלית טובה ברמת קריאה נושאי הלימודשיווק וצרכנות דיגיטליתבניית אסטרגיית תוכן לדיגיטלתוכן וכתיבה שיווקית לדיגיטלניהול נוכחות ותוכן בפייסבוקפרסום מתקדם בפייסבוקניהול וקידום מותג באינסטגרםוידאו מרקטינג ויו טיובלינקדאיןניהול משברים ומוניטיןאופטימיזציה לאתרים וקידום אורגני (SEO)קידום ממומן בגוגל אדוורדסאיסוף וניתוח נתונים – גוגל אנליטיקספרסום פרוגרמטי, אאוטבריין וטאבולהE-Commerceאימייל מרקטינג
הסילבוס של ניהול אסטרטגיה דיגיטלית טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!