שיווק נועד על מנת לחשוף מוצרים לקהל יעד מוקד, שהרי יצרני תנורי חימום לא יפיקו תועלת משיווק בסהרה. לכן איש שיווק צריך לדעת להגיע אל לקוחות ממוקדים, המעוניינים באופן מעשי או תיאורטי במוצרי החברה אותה הוא משווק.קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל מעניק כלים המאפשרים לבוגריו להגיע לקהל יעד ממוקד, תוך הקמת וניהול קמפיינים באמצעות גוגל אדוורדס והפייסבוק. כמו כן, מלמד הקורס כיצד להקים תשתית מדידה אשר תאפשר ניתוח ושיפור של תנועת הגולשים, דבר אשר מסייע ליצירת יחסי המרה גבוהים.הטבה לגולשי אתר קורסים: 5% הנחה לנרשמים. מקום הלימודיםתל אביב מתכונת הקורס150 שעות אקדמאיות. קהל היעדהמעוניינים להשתלב בשוק הפרסום הדיגיטלי בסוכנויות פרסום ודיגיטל, אלה הרוצים להפוך ליזמים ולהקים סוכנות פרסום דיגיטלית לעסקים, מנהלי שיווק ודיגיטל המעוניינים ללמוד את הפרקטיקה של ניהול קמפיינים ממומנים. תנאי קבלהיכולת מוכחת בעבודה עם אינטרנט ורשתות חברתיות, יכולת מוכחת בעבודה עם מחשבים וכלי אופיס (בעיקר – וורד ואקסל), אנגלית טובה ברמת קריאה. הסמכההקורס כולל הכנה לבחינת הסמכה של גוגל אדוורדס. הכנה למבחן יסודות הפרסום של גוגל והכנה לבחינה מתקדמת ברשת החיפוש.תעודת "מנהל קמפיין ממומן בדיגיטל" של המכללה לניו-מדיה. נושאי הלימוד· יסודות שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית· קופי דיגיטל – כתיבת תוכן לקמפיינים· אתרים ודפי נחיתה· קידום ממומן בגוגל אדוורדס (Google AdWords)· מדידה וניתוחDATAבאמצעות גוגל אנליטיקס· קידום ופרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם· קידום ממומן של תוכן במערכותOutbrainו-Taboola· אימייל מרקטינג ורשימות תפוצה· ליקדאין· ניהול לקוחות· מבוא לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)· מפגש קרוס-פלטפורם וסיכום הקורס
הסילבוס של קורס קידום ופרסום ממומן בדיגיטל (PPC) טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!