התפתחותה המהירה של הטכנולוגיה מקדמת שינויים גם בשירותי המשרד. המחשב משמש בו כיום ככלי עבודה בסיסי, והמשרד הממוחשב החדש מתאפיין בטכנולוגיות חדשות ובתוכנות ניהול משרד מתקדמות, לצורך ייעול ושיפור העבודה. שינוי זה דורש הכשרת אנשי מקצוע, הכשרתם ופיתוח מיומנות מקצועית, בכללם הפעלה וניהול מערכת כלי אופיס, הקלדת טקסטים בשיטה עיוורת, ניסוח מכתבים משרדיים ברמה גבוהה.
מקום הלימודיםסכנין, נתניה, חדרה, חיפה
מתכונת הקורס45 ש"ל, 11 מפגשים במסלול ערב. ניתן ללמוד את המסלול בערבית בסניף סחנין.
תנאי קבלהראיון קבלה, 12 שנ"ל. ועדת קבלה במקרה של 11 שנ"ל
הסמכהתעודת הסמכה מטעם המכללה המשותפת
נושאי הלימודמערכת ההפעלה, ניהול וארגון תוכניות בשולחן העבודה
- סרגל המשימות, עזרה, ניהול קבצים ותיקות, הסייר, סל מחזור, לוח בקרה, קיצורי דרך,
- אקסל, וורד
- מבנה המסך, יצירת מסמך ועריכתו, עריכת גיליון ועיצובו
- הקלדת נתונים, הוספת שורות, עמודות, העתקה והעברת נתונים
- נוסחאות פשוטות, גרפים ותרשימים
- אאוטלוק - ניהול יומן אלקטרוני, משימות ופרויקטים, פנקס כתוב ודואר אלקטרוני
- פאוורפויינט: עקרונות בניית מצגות
- מבנה רשת האינטרנט, גלישה בדפדפן
- כללי בטיחות לעבודה ברשת
- מנועי חיפוש והורדת קבצים
- מסחר אינטרנטי
- עבודה מהבית
- הקלדה בשיטה עיוורת