קורס להקניית כלים לניהול לקוח גדול וניהול סחר,
Key Account Managerלטיפול ברשתות קמעונאיות, לקוחות גדולים ומפיצים, תוך פיתוח המנהיגות ויכולות הניהול. המסלול מיועד לבעלי נסיון תעסוקתי בתחום, ובמהלכו נרכשים יסודות מקצועיים לניהול לקוחות בענף הקמעונאות, תוך כדי המחשה בתרגילים וסימולציות, ובשיתוף בכירים בתעשייה כמרצים אורחים אשר אשר ישתפו מניסיונם העשיר. התכנים בקורס מותאמים לחוק החדש לקידום התחרות בענף המזון.
מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס180 ש"ל, כולל 120 ש"ל מרחוק, ו-13 מפגשי ערב בשעות 17:00-21:00
קהל היעדבעלי ניסיון רלוונטי מתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה ומהשוק המקצועי או המוסדי. מי שבתחום אחריותם ניהול סחר מול לקוחות קמעונאים גדולים ועמידה ביעדי המכירות, יבואנים עצמאיים זכיינים, אנשי סחר ואנשי מכירות, מי שמבקשים או עתידים להתמנות לתפקידי ניהול סחר, מנהלים מתחומים משיקים המעוניינים בהסבה מקצועית.
תנאי קבלהתואר אקדמי, ניסיון רלוונטי, ראיון וועדת קבלה. השתתפות חסרי תואר בכפוף לשיקולי ועדת הקבלה
הסמכהתעודת בוגר קורס ניהול סחר (
KAM) התמחות בקמעונאות מטעם הקולג' הישראלי לקמעונאות. תעודת "מנהיגות בניהול", לימודי תעודה מטעם הפקולטה למדעי הרוח, אשנב לימודי חוץ, אוניברסיטת בר אילן.
נושאי הלימוד- ניהול לקוח גדול, הבנת צרכי הלקוח
- ניתוח דו"חות פיננסיים ככלי לניהול לקוחות
- מדדי קמעונאים
- ניהול קטגוריה
- אסטרטגיית קידום מכירות
- הכנה לפגישה עם הלקוח וניהולה
- תקשורת מקדמת מכירות
- ניהול מו"מ, קונפליקטים וטקטיקות קניינים
- מסחר מקוון,
Big Data- מנגנוני התפעול של הקמעונאי
- מנהיגות בניהול
- תקשורת בינאישית, פיתוח המודעות ל"מה אנו משדרים"
- אינטיליגנציה רגשית
- התמודדות עם לחץ ושחיקה
- פיתוח חוסן נפשי וכלי מנהיגות
- מהי מנהיגות, תיאוריות והלכה למעשה