לימודים למי שצברו ניסיון רלוונטי בשוק העבודה, ומבקשים כלים לפיתוח המנהיגות וניהול מערך מכירות. הלימודים משלבים מתודולוגיות ניהול מתקדמות לצד תרגולים וסימולציות להתמודדות עם דילמות ותרחישי אמת. לצד חיזוק יכולות הניהול ומנהיגות עם השפעה מקבלים המשתתפים כלים מקצועיים כגון: ניהול מו"מ, ניהול קונפליקטים, כלים להבנת צרכי הלקוח, פיתוח אמצעי מעקב ובקרה פרודוקטיביים, ניהול ממשקים פנים ארגוניים של מערך מכירות, מסחור חזותי ועוד.
הקורס אינו מעוניין למי שטרם
מקום הלימודיםרמת גן
מתכונת הקורס176 ש"ל, כולל 120 שעות לימוד מרחוק ו-13 מפגשי ערב בשעות 17:00-20:30.
קהל היעדמי שתחום אחריותו הוא עמידת יעדי ארגון המכירות, או שתחתיו פועלים צוותי מכירות, מנהלי עסקים במסחר קמעונאי או סיטונאי, יבואנים עצמאיים, זכיינים, אנשי מכירות בכירים, מי שעתידים להתמנות לתפקידי ניהול או הקמת צוותי מכירות, מי שמייעדים עצמם לתפקידים אלו, מנהלים המעוניינים בהסבה מקצועית.
תנאי קבלה12 שנות לימוד, ניסיון רלוונטי, ראיון טלפוני ואישור ועדת קבלה. עדיפות לבעלי תארים אקדמיים
הסמכהתעודת בוגר קורס ניהול מערך מכירות מטעם הקולג' הישראלי לקמעונאות. תעודת "מנהיגות בניהול", לימודי תעודה מטעם הפקולטה למדעי הרוח, אשנב לימודי חוץ, אוניברסיטת בר אילן.
נושאי הלימוד- מנהיגות בניהול
- כלים להעצמת המשאב האנושי
- התמודדות עם שחיקה בעבודה
- התנהגות ארגונית
- חניכת ופיתוח עובדים
- סגנונות ניהול, תקשורת בינאישית
- תפקיד המנהל בסביבה תחרותית, חתירה לשיפור מתמיד
- טקטיקות השפעה והנעת הצוות "מרחוק"
- האצלת סמכויות
- הערכת ביצועי צוות מכירות
- ניהול צוות מכירות
- הבנת צרכי הלקוח
-
KPI'sככלי עבודה
- השפעות הדדיות בין תפעול לוגיסטי ומכירות
- הכנה לפגישה עם לקוח
- פיתוח אמצעי מעקב ובקרה פרודוקטיביים לצוות מכירות
- פלנוגרמות ומסחור חזותי
- איסוף מידע, תשאול והקשבה
- ניהול מו"מ, קונפליקטים מול עובדים ולקוחות