קורס יישומי לעצמאים ובעלי עסקים, שמטרתו הקמת מנגנון שיווק אינטרנטי אפקטיבי למשיכת לקוחות חדשים סביב השעון. האתגר במשימה זו הוא הגדלת ההכנסות במינימום תקציב, ולהרגיש בנוח עם השיווק והמכירות. מטרה זו מושגת דרך שיווק מוסרי ואותנטי אשר עוקף את הסחות הדעת ברשת, ישירות אל המקום בו הלקוח בוחר בך. לשם כך יש לפתח חשיבה עסקית ושיווקית נכונה שתוביל להגדלת ההכנסות במסגרת המשאבים הזמינים: כסף, זמן וכוח עבודה, ובמקביל לבסס אמון וסמכות מקצועית בין הלקוחות הפוטנציאליים, כדי שירצו לבחור לקנות אצלך. כל אלו תובעים מיומנות, ידע וניסיון. קורס זה מתקיים בלימוד עצמי בסיוע מנחה אישי צמוד המעניק משוב אישי שוטף 1:1, בקצב ובזמן שלך מהבית. במהלכו ניתן כל הידע הדרוש לפיתוח המנגנון, יישומו, רכישת ניסיון, ומיומנויות בתקשורת שיווקית שמגדילה את כמות המכירות. בתום הקורס נותר כל משתתף עם מנגנון שיווקי אינטרנטי עם לקוחות פוטנציאליים ראשונים.
מקום הלימודיםקורס אינטרנטי
מתכונת הקורס14 ש"ל עצמאי ועוד 8 שעות ליווי אישי מודרך בסקייפ במשך 16 שבועות. קבוצה סגורה בפייסבוק לחיזוק הקשרים העסקיים והתייעצויות מקצועיות. חומרי הלימוד מוגשים בטקסט, וידיאו ואודיו, עם משימות והנחיות ליישום וקבלת משוב, עזרה ותמיכה בשחרור חסמים וקשיים.
קהל היעדעצמאים, בעלי עסקים, יזמים שרוצים להגדיל את כמות הלקוחות וההכנסות שמגיעים מהאינטרנט ורוצים לקבל יותר הפניות והמלצות תודות לפעולות השיווק והמכירה שלהם. הקורס אינו מתאים למי שמחפשים פתרונות אינסטנט, קסמים, או אינם מוכנים להשקיע בפיתוח האישי על מנת לפתח את העסק.
הסמכהתעודת בוגר מטעם המכללה
נושאי הלימוד- תהליך עסקי באוריינטציה שיווקית ותשתית לשיווק אפקטיבי
- איך יגיע הכסף לעסק – המודל העסקי הנכון
- מה הם המוצרים או השירותים שלקוחות ירצו לשלם עבורם
- מי ישלם את הכסף, מי הלקוחות המושלמים שירצו לשלם
- ההבטחה העסקית האותנטית שתגרום לבחור בכם
- מסלול המוצרים שיקל על הלקוחות לבחור בכם
- מקסימום התועלת ללקוח והקניית התרומה משמעותית עבורו
- כמה כסף יכנס לעסק: ציפיות, והתאמת תכנון ההוצאות וההשקעות
- התפלגות ההכנסות בכל חודש
- פירוט הפעולות לביצוע
- מוצר מידע דיגיטלי ראשון שיעזור להכיר אתכם
- דף נחיתה שמוכר את מוצר המידע
- חיבור טכנולוגי למערכת שתקלוט את פרטי הלקוחות ותאפשר לכם לתקשר איתם בשוטף
- מיילים לביסוס הסמכות המקצועית ובניית האמון שיעזור לקנות מכם.
- הזרמת לקוחות פוטנציאליים למערכת השיווק וקשר לקראת מכירה
- מקורות מהם מביאים תנועה לדף הנחיתה, לאתר, או מחוץ לאינטרנט
- בניית תכניות מינוף עסקי, שיווק ועבודה ליישום
- השפה השיווקית שמוכרת ללא מאמץ באינטרנט
- הקונספט של העסק: מודל עסקי, ביצי הזהב של העסק,
- הטרנספורמציה המקסימלית שיקבל לקוח לאורך שנים ויבטיח הכנסות חוזרות בעסק
- זיהוי והגדרת בידול העסק