מטרתו המרכזית של שיווק היא חשיפת המוצר ללקוחות ממוקדים, המעוניינים בו מעשית או תיאורטית, או בדומים לו. הקהל מסווג לפי שלושה מצבים מרכזיים: מי שמחפש באופן ישיר ומיידי את המוצר, מי שמחפש אותו באופן עקיף, ומי שלא מחפש כרגע אבל עשוי לחפש או לרכוש אותו בעתיד. קורס זה מקנה את הידע להגיע לקהל ממוקד המחפש מידע ישיר או עקיף למוצר, או רק מאופיין כלקוח פוטנציאלי. בקורס נרכשים כלים להקמה ולניהול קמפיינים באמצעות גוגל אדוורדס ומודעות פייסבוק כדי להגיע לקהלים המבוקשים הגולשים מהדסקטופ או מהמובייל, והקמת תשתית מדידה אפקטיבית שתעזור לנתח ולשפר את תנועת הגולשים ליצירת יחסי המרה גבוהים. כדי לייעל את התהליך, נלמד ביצוע אינטגרציה בין כל הפלטפורמות והכלים שנרכשו לכדי אסטרטגייה כוללת אחת בין הפלטפורמות השונות.
מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס200 ש"ל, 32 מפגשים, ימי שלישי וחמישי בשעות 17:00-21:00
קהל היעדהמעוניינים ברכישת מקצוע בתחום, מי שכבר עוסקים בו ומעוניינים בידע מקצועי-מעשי בפרסום הממומן. בעלי עסקים המעוניינים לקדם אותם באמצעות המדיה הדיגיטלית.
תנאי קבלהאוריינטציה למחשבים ואינטרנט, אנגלית ברמה גבוהה בעיקר קריאה וכתיבה, בחינת התאמה או ראיון אישי
הסמכההכנה לבחינת הסמכה של גוגל אדוורדס. הכנה למבחן יסודות הפרסום של גוגל והכנה לבחינה מתקדמת ברשת החיפוש, והסמכה של המכללה לניו-מדיה
נושאי הלימוד- אסטרטגיית ביצועים בדיגיטל – בניית תוכנית, מיפוי שוק וקהלים, יתרונות יחסיים, מתחרים ותוכנית עבודה
- מחקר מילים וקהלים – ההתאמת מילות מפתח ושימוש יעיל בהן
- קידום ממומן ב-
Google AdWordsתוך שיפור יחסי ההמרה, מודעות המילים ומילות מפתח דינמיות
- פרסום ממומן בפייסבוק: הנעת תהליכי מכירה באמצעות כלי הפרסום
- ניתוח ומדידה ושיפור תוצאות באמצעות גוגל אנליטיקס לשיפור מהלכי שיווק ויחסי המרה דרך מידע יומיומי מהאתרים ודפי נחיתה
- הקמה וניהול מסעות פרסום של "שיווק מחדש" להגדלת תנועה אפקטיבית לאתרים ודפי הנחיתה
- מיתוג וקריאטיב: בניית אסטרטגיית תוכן לקידום ברשת ויצירת תוכן מניע לפעולה
- איפיון ובניית דפי נחיתה כולל תוכן ועיצוב, הטמעת פיקסלים, שרתי
FTPואופטימיזציה
- אקסל מתקדם למשווקים: פיצ'רים מתקדמים בתוכנה
- מבוא ל-
SEOוקידום אורגני
- אינטגרציה בשילוב פלטפורמות,
Google Tag Managerלבניית אסטרטגיה