הפעלה מקצועית של מערכת ניהול איכות יכולה לתרום רבות לארגון בשיפור מתמיד של תהליכי הייצור והשירות בה. ניהול איכות אפקטיבי הוא בעל השפעה תפעולית בכל תחומי העשייה, לרבות תרבות ארגונית, למידה, והתחדשות ויצירתיות ביחס למתחרים, וגם בתדמית הארגון מול לקוחותיו ובעלי עניין. קורס זה מותאם לארגוני ייצור וארגוני שירות, ובמהלכו ניתנים ומתורגלים כלים ליישום נכון של מערכת ניהול האיכות כפי שמנחה
ת"יISO 9001:2015, היכרות וניתוח דרישות התקן, תפקידיו של מנהל מערכת האיכות בהתאמה אליו, ובכלל זאת מיומנות בתכנון, הקמה, יישום, מעקב ושיפור המערכת באופן עצמאי ויעיל ויעיל, ובמינימום עלויות.
מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס10 מפגשים בשעות 8:30-16:00. כמו כן ניתן לקיים את הקורס במסגרת פנים-ארגונית.
קהל היעדארגוני שירות, תעשייה והיי טק, ענף הבנייה, חקלאות, בריאות, חינוך, פיננסים וכל המעוניין
הסמכההקורס מוכר כ- 2 ימי כשירות מטעם המפקח על העבודה.
נושאי הלימוד- היכרות עם דרישות ת"י
ISO 9001:2015
, וניתוח דרישות אלו.
- היכרות עם תפקידיו של מנהל מערכת האיכות.
- הקניית מיומנות בתכנון, הקמה, יישום, מעקב ושיפור מערכת ניהול האיכות.
- יכולת ניהול מערכת איכות טובה ואפקטיבית בארגון.
- מהי מערכת ניהול איכות?
- דרישות ת"י
ISO 9001:2015
ודרכים ליישׂומן
- חשיבה מבוססת סיכונים והזדמנויות
- מבנה ומרכיבי המערכת, ניהול מידע מתועד
- ניטור ומדידה של תהליכים ומוצרים
- ניטור שביעות רצון לקוח
- עקרונות עריכת מבדקים פנימיים
- שיפור מתמיד בארגון