העולם הדיגיטלי הוא המקום המשמעותי והזמין ביותר לקידום עסקים. פלטפורמות שונות ברשת כגון: פייסבוק, יוטיוב, טיק-טוק, אינסטגרם וגוגל, מעניקות אפילו לעסקים קטנים מגוון רחב של כלים המאפשרים להם להגיע אל קהל היעד שלהם בצורה מדויקת ולהגדיל את המכירות.
קורס זה יעניק לכם ידע לשימוש מיטבי בכלים השונים הללו, ויחשוף אתכם לתוכן הרלוונטי לעולם הפרסום והשיווק העכשיווי. במהלך הקורס תלמדו כיצד ליצור קמפיינים בפלטפורמות השונות, לנהל קהילות ולבנות מערכי שיווק שלמים בדיגיטל עבור חברות ועסקים שונים.
מקום הלימודים
חיפה (בסמוך לתחנת הרכבת מרכז-השמונה).
מתכונת הקורס
140 שעות לימוד אקדמיות, 28 מפגשים.
קהל היעד
הקורס מיועד לאלה המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש או לבעלי עסקים המעוניינים לשפר את יכולת השיווק שלהם באינטרנט ולקבל כלים למינוף העסק.
תנאי קבלה
יש להגיע עם מחשב נייד, הלימודים מתנהלים על המחשבים האישיים של הסטודנטים.
הסמכה
תעודת בוגר בשיווק ופרסום דיגיטלי.
נושאי הלימוד
- מבוא לשיווק דיגיטלי ולרשתות חברתיות.
- תקשורת שיווקית ובניית בריף.
- יצירת קונספט פרסומי וקריאייטיבי.
- קהלי יעד, פילוח קריאייטיב.
- קופי ומיקרו-קופי.
- מיצוב, מיתוג, שיום.
- סטוריטלינג.
- פלטפורמות פרסום.
- AdWords Google
- מחקר מילות מפתח.
- Google Ads
- Canva
- Creator Studio Meta
- אפליקציות ותוכנות עריכה.
- פייסבוק - פרופיל אישי ועסקי, שיווק ופרסום ממומן, קמפיינים ומכירות.
- אינסטגרם.
- טיק-טוק - שיווק, קידום ממומן.
- Outbrain
- Taboola
- דיסקברי
- וואטסאפ ביזנס, יוטיוב ממומן, ווייז ממומן.
- לינקדאין - הקמת פרופיל + פרסום ממומן.
- GDN, Google My Business
, פיקסל - רימרקטינג.
- Google Tag Manager, Google Search Console
וחיבורים למערכות.
- Google Analytics
- SEO
- ניתוח ואופטימיזציית של קמפיינים בגוגל.
- רימרקטינג
וקהלים
מותאמים אישית.
- מכירות והתנגדויות.
- ניהול זמן וניהול מיטבי של העסק.