בעולם עסקי בו התחרות קשה מתחייב שימוש בחשיבה אסטרטגית, מיומנויות מכירה וטקטיקות מו"מ מתקדמות כדי להכיר את כללי המשחק והאלמנטים הפסיכולוגיים המניעים את הלקוח. מסלול לימוד זה מספק כלים מעשיים ומקצועיים להתמודדות עם סיטואציות מכירה חכמות. שיטת ההדרכה מתבססת על לימוד חווייתי והתנסות אישית של המשתתפים. על מנת להבטיח את הטמעת התהליכים כולל הקורס אתגרי סימולציה, הפעלות, ניתוחי מצב, מטלות ודיונים בפן התיאורטי והמעשי של עבודת איש המכירות.
מקום הלימודיםפנים ארגוני. מתכונת הקורס13 מפגשים. הקורס מבוצע באוריינטציה יישומית ומשלב טלוויזיה במעגל סגור, הרצאות, דיונים, ניתוח אירועים, תרגילים, שאלות ותשובות
נושאי הלימוד- מבוא לאמנות המכירה
- סדנת
Networking- תדמית ודימוי עצמי
- בניית מצגת מכירה
- נימוסים והליכות בעסקים
- ביצוע פרזנטציה מנצחת
- בניית אמון עם הלקוח
- המכירה העסקית
- ניהול שיחת המכירה
- תכנון הצלחת המכירה
- האינטרנט ככלי מכירתי
- שימוש באינטליגנציה רגשית במכירות
- טיפול בהתנגדויות
- סימולציות ואתגרי מכירה
- שיטות לסגירה יעילה של עסקה
- שפת גוף כמנוף למכירה מוצלחת
- החשיבה האסטרטגית במכירות
- הרחבת מעגלי מכירה
- טקטיקות מתקדמות לניהול מו"מ