תחום השיווק הדיגיטלי הינו תחום בעל קצב פיתוח מהיר ביותר, ולכן הוא זוכה לביקוש גבוה. קורס זה של ה'חממה' כולל מגוון רחב של נושאים ובוגרי הקורס מקבלים הכשרה לתפקידים מגוונים, כגון מנהלי תוכן ומדיה חברתית, אנשי PPC, מנהלי דיגיטל ועוד. הקורס מתעדכן באופן שוטף בהתאם לשינויים והדרישות החדשות בתעשייה.- המכללה מתחייבת לעבודה עבור בוגרי הקורס
- הקורס מוכר לתשלום באמצעות פקדון חיילים משוחררים
מקום הלימודים
רמת גן או קורס אינטרנטי.
מתכונת הקורס
340 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן עשר שעות לימוד בשלב המיון
.
הקורס מתקיים בשתי מתכונות:
- לימודי בוקר – נמשכים כארבעה חודשים, מתקיימים שלוש פעמים בשבוע.
- לימודי ערב – נמשכים כתשעה חודשים, מתקיימים פעמיים בשבוע.
קהל היעד
הקורס מיועד לאנשים
בלי רקע או ניסיון קודם עם ראש יצירתי, חיבור לעולמות הדיגיטל והסושיאל ואהבה לעולם השיווק והפרסום.
לבעלי
עסקים או פרילנסרים
אשר
מעוניינים להרחיב את ארגז הכלים והידע בעולמות השיווק על מנת לפתח את העסקים שלהם בדיגיטל
ולאנשים
שמעוניינים בהסבת קריירה וברכישת
מקצוע מבוקש, קריאייטיבי ומרתק.
תנאי קבלה
שיחת יעוץ והכוונה עם יועץ לימודים,
שלב מיון שיספק לכם טעימה קטנה מהתחום
(
10
שעות לימוד בזום
) ובחינה
על החומר הנלמד.
אם לא תעברו את הבחינה או תחליטו
לא להמשיך עם התחום, תוכלו לנסות תחום אחר או לקבל את כספכם בחזרה למעט דמי הרישום.
הסמכה
- תעודת מאסטר בשיווק דיגיטלי מטעם
HackerU
- הכנה
למבחני ההסמכה הבינלאומיים של
Google
ו-
Facebook
נושאי הלימוד
- Cisco WordPress
- HTML+CSS
- לימודי
SEO
ו-
PPC
- יסודות העיצוב
- חווית משתמש –
UX
- כתיבה שיווקית וקופירייטינג
- סדנת
AI
מקצועית מקיפה
- ניהול וקידום אתרים במובייל
- רשתות חברתיות – אורגני וממומן
- סדנת העשרה בנושא
E-Commerce
- סדנת הכנה למבחן ההסמכה של פייסבוק –
Blueprint