הקורס מקנה לסגל השיווק בארגון את מכלול הידע והכלים הנדרשים על מנת לנהל באופן היעיל ביותר את תהליכי השיווק בחברות וארגונים
.
מטרתו לאפשר בנייה מושכלת של מהלכי שיווק ברשת, בתיאום מלא בין הפונקציות השונות בארגון, וניהול תמהיל המשלב מספר
פעילויות שיווקיות שונות מול ספקים שונים באופן אופטימלי, תוך התחשבות באילוצים ובצרכים, במקביל לביצוע מהלכים שוטפים של ניטור ומדידה של הפעילות השיווקית, וביצוע אופטימיזציה לתהליכי השיווק בהתאם
.
מקום הלימודים
תל אביב, או באתר הלקוח
מתכונת הקורס
בהתאם לצרכי הארגון. מהרצאות מותאמות, דרך סדנאות יומיות ועד קורסים רחבי היקף
קהל היעד
מסלול פנים ארגוני בלבד, למנהלים, מנהלי שיווק, מנהלותHR
, אנשי IT
ומכירות בארגון
נושאי הלימוד
- שיווק מקוון – מבוא, בניית אסטרטגיה ותכניות עבודה
.
- אופטימיזציה למנועי החיפוש
(SEO)
- ניהול קמפיינים ממומנים
(Google Adwords)
- קניית מדיה
- פעילות ברשתות חברתיות בדגש על לינקדאין
ופייסבוק
- ביצוע ניטור ומדידה
- מודלים עסקיים חישובי יעילות והחזר השקעה
.
- ניהול ספקים
התכנית ניתנת לשינוי בהתאם לצרכים הפרטניים של הארגון
- סניף פנים ארגוני במכללה בתל אביב
- סניף פנים ארגוני באזור המרכז
- סניף פנים ארגוני באזור הדרום
- סניף פנים ארגוני באזור השפלה
- סניף פנים ארגוני באזור חיפה
- סניף פנים ארגוני באזור העמקים
- סניף פנים ארגוני באזור הצפון
- סניף פנים ארגוני באזור השרון
- סניף פנים ארגוני בשרון הצפוני
- סניף פנים ארגוני באזור ירושלים
הסילבוס של שיווק באינטרנט טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!