גם אם האינטרנט הוא מרכז עולמנו כיום ומרבית השיווק לחברות מתבצע דרכו, שיטת המכירות הטלפונית עדיין קיימת. חברות רבות ממשיכות ומשווקות את עצמן בשיטת הטלמרקטינג או הטלמיטינג- תאום פגישות, מתוך מחשבה שאין תחליף לקול אנושי שנשמע מעבר לקו. על מנת להפוך את השיטה לאפקטיבית יתר, מתנהלות היום סדנאות לארגונים בהן מחזקים את העוסקים בנושא ומקנים להם כלים נוספים לעבודה שיובילו להצלחה.
תוכן הסדנה
בסדנה ילמדו העובדים כיצד "לקרוא" את הלקוח הפוטנציאלי, כיצד לדעת מהם צרכיו ומהו המוצר שטוב ביותר להציע לו, באיזו גישה לפנות, איך להיות אמפתי מצד אחד אך אסרטיבי מצד שני, כיצד לטפל בהתנגדויות של האדם שמעבר לקו. סדנאות אלו בהחלט יכולות להעלות את אחוז המכירות הטלפוניות באותו ארגון או חברה. במהלך הסדנה יעשו המשתתפים סימולציות זה עם זה ויתרגלו שיחות מכירה. הערות שיקבלו ממנחה הסדנה או מהמשתתפים האחרים יחזקו את יכולת המכירה שלהם ואת בטחונם.
משך הסדנה
סדנה לארגונים נמשכת מספר שעות היא יכולה להפרש על פני יותר מיום אחד- תלוי בבחירתו של מזמין הסדנה
קהל היעד
הסדנאות מיועדות לעובדים במחלקות הטלמרקטינג והמכירה בכלל בארגונים או חברות. סדנה כזו בהחלט יכולה לתת רענון למנהליה, להעניק כלים חדשים ועדכונים בתחום.
סדנאות טלמרקטינג לארגונים נעשות בכל הארץ, בכל חברה או ארגון שיפנו למטרה זו. חברות וארגונים בחיפה, תל אביב, נתניה וכפר סבא כבר נהנו ונהנים מסדנאות מסוג זה והדבר מביא לעליה באפקטיביות של המכירות באותן חברות. בסך הכל היכולות האלה קיימות אצל כל איש מכירות או איש שיווק רק צריך לחדד ולהדגיש את הדברים החשובים בניהול שיחה טלפונית למטרת מכירה או לצורך יזום מפגש עם החברה לעידוד מכירה.