מזכירות ביטוח הוא תפקיד שונה ומשודרג מעבודת המזכירה וניהול המשרד הרגיל בארגון. על בעלת משרה זו להיות בקיאה ומקצועית בתחום הביטוח בו עוסק מקום פרנסתה.
משימותיה המקצועיות של מזכירת הביטוח כוללות עבודה משרדית לוגיסטית מקובלת כמו ניהול שוטף של ניירת, מיילים, פקסים, טלפונים, תיוקים, חשבונות וטיפול קבוע בלקוחות, אך אל כל אלו נוספת משימה חשובה, ולעתים אף קריטית, והיא גישור בין הלקוח לסוכן.
התקשורת בין הלקוח לסוכן היא בעלת חשיבות כה רבה, משום שמדובר בנושאים הרי גורל כגון ביטוחי חיים, משכנתאות, תאונות, וטיפולים רפואיים יקרים, כך שטעות קטנה עלולה לגרום למשבר גדול, בעל השלכות כלכליות ואישיות הרות גורל. על כן אחריות, דייקנות ותקשורת בין-אישית מוצלחת הם יסודות חיוניים בביצוע מלאכתה.
 
מה לומדים
בנוסף לכלים המקצועיים אשר נרכשים בלימודי הסמכת מנהלות משרד, אשר נקבעים על ידי משרד התמ"ת, נדרשת המזכירה לידע שהוא אמנם בסיסי, אך מתפרס על תחומים רבים במקצוע, ואותם תרכוש בקורס ההכשרה לתפקיד. עליה לגלות בקיאות בביטוחי בריאות, חבויות ותאונות, ביטוח עסק או דירה ותכולתה, פוליסות נסיעות לחו"ל, ביטוחי רכב, חיים, הגשת תביעות לצד ג', תשלומים ודינים שונים בעבודה, תביעות רכב ורכוש, עליה להכיר מסמכים משפטיים תקניים ודו"חות, על המזכירה לדעת לקרוא חוזים, תוך הכרה והתחשבות בהסדרי הפיקוח המקצועי בת
חום מטעם משרד האוצר, האגף הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון. כמו כן,
מזכירות ביטוח במקרים רבים כולל התפקיד גם צורך במיומנויות וטכניקות שיווק ומכירה כמו הצעות מחיר ושיווק מעשי של פוליסות ללקוחות.     

למי זה בעצם מתאים
לימודי המקצוע מתאימים למעוניינות בתחום המזכירות כבסיס מקצועי ראשון, וכן למנהלות לשכה פעילות, אשר מבקשות לשפר את יכולת ההשתכרות שלהן באמצעות התמחות ייעודית, אשר תציב אותן בעמדת יתרון ממשי לעומת מנהלות משרד רגילות בהסמכת התמ"ת.

בעלות הסמכה קיימת יכולות לבצע השלמה מקצועית ייעודית וקצרה יחסית, ובכך לא רק לשדרג את יכולותיהן המקצועיות, אלא גם לכוון את מקום העבודה שלהן למשרדי ביטוח, אשר לרוב מציעים סביבת עבודה נעימה יותר, עם שעות נוחות וקבועות, קהל לקוחות ידידותי, ומשכורת מתגמלת יותר, הכל הודות לידע הייחודי שרכשו, והאחריות הגבוהה הנדרשת מהן.

 
כמו במקרים של קורס חשבי שכר או לימודי חשבונאות, בשלהפופולריות הגוברת של לימודי המזכירות ביטוח, ניתן למצוא אותם כיום במקומות רבים בארץ. באתר קורסים תוכל למצוא מספר רב של מכללות המלמדות תחום זה בכל רחבי הארץ.
קרא עוד על מזכירות ביטוח באזור השפלה

נמצא קורס אחד

מזכירה בכירה כולל התמחות בביטוח ומשפטים


המכללה לניהול
קורס מזכירות בכירה מעניק כלים משמעותיים לעבודה במזכירות, לצד יידע מקצועי בשרות לקוחות ובשיווק. הקורס מיועד להכשיר את המשתתפות לעבודה כמזכירות בכל אירגון, משרד, מפעל וחברה.   מקום הלימודים קרית אתא.   מתכונת הקורס 200 ש"ל,
קריית אתא
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מאמרים

קורס מזכירות ביטוח – עדיף על מזכירה רגילה?

מזכירות ביטוח, מזכירות רפואיות, מזכירות משפטיות ועוד- אלו דוגמאות לתפקידים, המצריכים כיום לא רק מיומנויות וכישורים

עתיד בטוח - מזכירת ביטוח

בעזרת קורס מזכירות ביטוח ניתן לרכוש כלים שיעזרו ללומדים בו להשתלב באחד התחומים המשתלמים ביותר שיש . מזכירות

המדריך לעצמאי המתחיל

יש אנשים שעבודה כשכירים אינה מתאימה להם או שהמקצוע שלהם הוא כזה אשר לא ניתן לעבוד בו כשכירים, אלה יכולים להיות צבעים,

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי

מסננים בתחום מזכירות ביטוח באזור השפלה